eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmCiekawe wspominki odnosnie Psiona i rozwoju (degradacji) niektorych funkcji › Re: Ciekawe wspominki odnosnie Psiona i rozwoju (degradacji) niektorych funkcji
  • Data: 2013-10-08 17:24:17
    Temat: Re: Ciekawe wspominki odnosnie Psiona i rozwoju (degradacji) niektorych funkcji
    Od: rs <n...@n...spam.info> szukaj wiadomości tego autora

    On 10/8/2013 12:29 AM, A.L. wrote:

    > Myli sie Pan. Smarfony to zwyciestwo technologii nad zdrowym
    > rozsadkiem.

    powarzasz w kolko to samo. bez sensu zreszta, bo smartfony (podobnie jak
    do pewnego stopnia wczesniejsze PDA) mozna konfigurowac z zalaznosci od
    potrzeb uzytkownika. smart w nazwie, nie oznacza, ze on po pierwszym
    wlaczeniu zgadnie jakie sa oczekiwania uzytkownika wzgleden niego.
    trzeba mu troche pomoc.

    > Nei wiem jak w Polsce, ale w Ameryce wielkim wzieciem cziesza sie
    > telefony komorkowe ktore nie sluza do niczago innego jak do
    > rozmawiania. Bez zadnych dodatkowych gadgetow. Spzredaja sie jak
    > swieze buleczki. Publice troche sie zmartfony pzrejadly.

    a tak, tak tylko ze glownie wsrod starszych i bardzo starych ludzi.
    nawet samsung ma linie takich produktow.

    > Mnie sie dzisiaj smartfon pzrejadl, jak w pelnym sloncu usilowalem
    > wybrac numer na wirtualnej klawiaturze i ni cholery nei widzialem na
    > ekranie. takie to "zwyciestwo techniki"...

    bo miales prawdopodobnie zle ustawione ustawienia jasnosci ekranu.

    > Podobnue "zwyciestwo" zreszta, to aparat fotograficzny ktorym z
    > analogicznego powodu nie da sie robic zdjec w pelnym sloncu

    zmien w takim razie telefon/aparat na lepszy, albo naucz sie go
    poprawnie uzywac. <rs>