  • 101. Data: 2019-11-24 19:56:41
    Temat: Re: Ciekawe jak rozwiążą problem
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-11-24 15:41, Zenek Kapelinder wrote:
    > A ja obstawiam ze bedzie dwa razy więcej zabitych i rannych. Durny przepis o
    pierwszenstwo pieszego jak jest PRZED przejsciem wprowadza. W rok po wprowadzeniu
    będzie wiadomo co dal. Jesli ilość zabitych i rannych znacząco się zmniejszy to będę
    się cieszył ze przegrałem. Ale jeśli wzrosnie to ty też będziesz odpowiedzialny za
    śmierć wielu ludzi. Jesli ilość zabitych wzrosnie to bedziesz morderca.

    Ale czemu niby on ma być odpowiedzialny?

  • 102. Data: 2019-11-24 19:58:08
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-11-24 18:57, Kviat wrote:

    > Ale co tu obstawiać, skoro wiadomo co dał?
    > Sprawdź w państwach gdzie taki przepis wprowadzono.

    Gdzie są badania podające jak dany przepis wpłynął?

  • 103. Data: 2019-11-24 20:12:12
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Bo lansuje tezę że pieszy ma mieć pierwszenstwo jak jeszcze będzie na chodniku.

  • 104. Data: 2019-11-24 20:43:06
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-11-24 20:12, Zenek Kapelinder wrote:
    > Bo lansuje tezę że pieszy ma mieć pierwszenstwo jak jeszcze będzie na chodniku.

    Znikomy wpływ na rzeczywistość.

  • 105. Data: 2019-11-24 21:27:34
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Czy ja twierdze że duży jak zamiast 285 na przejsciach zginie 731 osób. Na Ziemi
    miliardy ludzi.

  • 106. Data: 2019-11-24 23:23:04
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > Czy ja twierdze że duży jak zamiast 285 na przejsciach zginie 731 osób. Na Ziemi
    miliardy ludzi.

    Skąd masz te statystyki z przyszłości, skoro jeszcze nie wprowadzono
    zmian w PoRD?

    Zejdź chłopie na ziemię i przestań fantazjować, bo nie posiadasz
    wehikułu czasu i nie jesteś przybyszem z przyszłości.

  • 107. Data: 2019-11-24 23:24:35
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > Bo lansuje tezę że pieszy ma mieć pierwszenstwo jak jeszcze będzie na chodniku.

    Wiesz o tym, że w trójmieście i w okolicach (Gdańsk, Gdynia, Sopot,
    Rumia)  już kilka lat temu wdrożono taki system? Policja w szczególności
    się wzięła za kierowców, którzy wymuszali pierwszeństwo na pieszych. Jak
    tylko zaczęły się sypać mandaty to kierowcy zaczęli przepuszczać
    pieszych i zmniejszyły się statystyki wypadków na przejściach.

    Sam byłem zdziwiony dochodząc do przejścia,kiedy kierowcy się
    zatrzymywali, aby mnie przepuścić.

    Ale co ty możesz wiedzieć skoro siedzisz w swoim grajdole i nie jeździsz
    po Polsce, ani za granicę. Rusz dupę to zobaczysz, że twoje opowiastki
    są z dupy wzięte.

    W większości krajów europejskich pieszy jest chroniony nie tylko na
    przejściu ale także i przed przejściem. W krajach tych pieszy ma już
    pierwszeństwo w chwili zbliżania się do przejścia, kiedy stoi przed
    przejściem z widocznym zamiarem wejścia na przejście. O dziwo statystyki
    tych krajów wykazują mniejszą ilość wypadków z pieszymi na przejściu.

    Nawet w niektórych krajach postkomunistycznych takich jak Bułgaria czy
    Czechy są podobne zasady.

    Ba... Nawet jak byłem na Ukrainie to kierowcy grzecznie się
    zatrzymywali, aby mnie przepuścić, kiedy tylko zbliżałem się do przejścia.

  • 108. Data: 2019-11-24 23:40:02
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jak by byl jakis bóg to by cię zajebal za głupotę. A potem by się powiesil ze takiego
    glupka zrobil.

  • 109. Data: 2019-11-24 23:42:07
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Szkoda że to rezuny nie byli. Bylby blogi spokój.

  • 110. Data: 2019-11-24 23:49:56
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > Jak by byl jakis bóg to by cię zajebal za głupotę. A potem by się powiesil ze
    takiego glupka zrobil.

    Znów bluźnisz usbecki kapusiu.

    Zeniu pochwal się wszystkim jak to było jak donosiłeś na sąsiadów i
    znajomych do SB i ile ci teraz zabrali emerytury na mocy ustawy
    dezubekizacyjnej.