  • 141. Data: 2019-12-11 11:40:30
    Temat: Re: Ciekawe jak rozwiążą problem
    Od: p...@g...com

    --A jak to rozwiązali w innych krajach na świecie? Jak tam rozwiązano niezwykle
    istotny problem masowego, złośliwego stawania pieszych ma chodniku przy przejściu?

    nie ma takiego problemu ... zalozmy jednak ze jakis czubek stoi przy przejsciu,
    kierowcy hamuja, patrza po czym jada ew. jakas dobra dusza spyta czy aby lekarza nie
    potrzeba ... no chyba ze Polizei sie napatoczy to wtedy moga zaproponowac wizyte u
    specjalisty :-)

  • 142. Data: 2019-12-11 16:04:08
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 11.12.2019 o 11:40, p...@g...com pisze:
    > --A jak to rozwiązali w innych krajach na świecie? Jak tam rozwiązano niezwykle
    istotny problem masowego, złośliwego stawania pieszych ma chodniku przy przejściu?

    > nie ma takiego problemu ...

    To skoro nie ma, to może zajmijmy się rozwiązywaniem realnych problemów,
    a nie wymyślaniem problemów z dupy.

> [...]
    sie napatoczy to wtedy moga zaproponowac wizyte u specjalisty :-)

    Mamy jednego takiego klienta - nazywa się zenek. Deklarował że będzie
    tak robił. Niestety u nas dobrowolnie się klienta leczyć psychiatrycznie
    nie da, a zenek jak większość idiotów ze swojego idiotyzmu jest dumny i
    się z nim obnosi jako swoją niekwestionowaną zaletą. Taki typ i nic nie
    poradzisz, ale nie awansujmy jednego kretyna do miary problemu
    ogólnopaństowego.

    --
    Shrek

  • 143. Data: 2019-12-11 18:41:50
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Na kant dupy mozesz mi Szrek skoczyc. Takich jak ja będzie pewna ilość. I każdy taki
    glupi chuj jak ty będzie przy przejsciach się zatrzymywał zeby przepuscic tych co nie
    chca przejść.

  • 144. Data: 2019-12-11 18:43:06
    Od: Usenet Account <u...@g...com>

    Czego PAN ZENEK jest tak nielóbiany tutaj ?

  • 145. Data: 2019-12-11 19:12:50
    Od: Usenet Account <u...@g...com>

    PAN ZENEK dobze tu muwi !
    ale dlaczego huj PAN muwi ?
    PAN pujdzie do spowiedzi o to grzeh

  • 146. Data: 2019-12-11 21:24:12
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-12-11 16:04, Shrek wrote:

    > To skoro nie ma, to może zajmijmy się rozwiązywaniem realnych problemów,
    > a nie wymyślaniem problemów z dupy.

    > Mamy jednego takiego klienta - nazywa się zenek. ...

    "Zenek" pisze się z dużej.

  • 147. Data: 2019-12-11 22:29:43
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Spoko. Cham mnie nie obrazi, byle kto nie jest mnie w stanie obrazic ani urazić.
    Naśmiewanie się to broń niedouczonych prostakow. Reprezentuje charakterystyczne
    zachowanie wynikające ze strachu. Jest to opisane w psychologii. Jesli ma samochód i
    nim jezdzi to nowe rozwiązanie dotknie go tak jak resztę jezdzacych. Będzie musiał
    się zatrzymywać przed przejściami itp. Boi się tego tak jak każdy boi się ograniczeń
    jakie są nakładane. Oszukuje się tym że jest taki bardzo poprawny bo popiera
    niezyciowy przepis. Uważa że jeśli wyśmieje inne rozwiązanie i kogoś kto o nich mówi
    to zagrożenie stanie sie mniejsze albo zniknie. Ale nie zniknie i za niedługi czas
    bedzie sie zatrzymywał zeby wpuścić jakiegos leminga zapatrzonego w telefon na
    przejscie. Na dodatek w swojej głupocie uważa że jeśli sejm uchwali chujowe prawo to
    znikną tacy kierowcy jak ten w Warszawie co rozjechał leminga na przejsciu. Ale nie
    może w swojej głupocie zauważyć że śmierć leminga była efektem praktycznego
    zastosowania jeszcze nie uchwalonego prawa.

  • 148. Data: 2019-12-12 11:15:53
    Temat: Re: Ciekawe. stoję w odległości 3 mtr.
    Od: "FreyKol" <o...@s...pl>

    Użytkownik "Zenek Kapelinder" <4...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > Dzisiaj znowu kilka razy głupie Zenki chcieli mnie przepuscic jak stałem
    > na chodniku przy przejsciu.

    Ja stoję i czekam w odległości 3 mtr od przejścia/od krawężnika.
    Nikt nie zwalnia, nikt nie zatrzymuje się.
    Przechodzę przez jezdnię wtedy, gdy uznam, że jest bezpiecznie.

  • 149. Data: 2019-12-12 11:20:28
    Temat: Re: Ciekawe.
    Od: j...@j...org

    On Tuesday, December 10, 2019 at 5:26:27 AM UTC+9, Zenek Kapelinder wrote:
    > Dzisiaj znowu kilka razy głupie chujki chcieli mnie przepuscic jak stałem na
    chodniku przy przejsciu.

    Ło panie, odważnego buntownika mamy! Zupełnie jak twój idol Kaczyński podczas stanu
    wojennego, hue hue hue.

  • 150. Data: 2019-12-12 19:31:59
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Gdzie ty mieszkasz???
    Może tam, gdzie jakiegoś [p]osła czy ministra dzieci pies pogryzł???
    Właśnie jestem po rozmowie (15 min.) ze srasznikami wiejskimi pod moim blokiem.
    Zaparkowali na B-26 na niebieskich błyskaczach to myślałem, że na interwencję, a oni
    do sklepu spożywczego :-o
    Po raz kolejny odmówili interwencji w sprawie samochodów zaparkowanych na ich oczach
    przy samych przejściach dla [pieszych (art. 49
    ust. 1 pkt 1) i pkt 2) ustawy prawo o ruchu drogowym tj. postoju pojazdu na
    skrzyżowaniu oraz w odległości mniejszej niż 10 m przed
    przejściami dla pieszych w związku z art. 1 ust. 2. pkt 1) i pkt 2) prawa o ruchu
    drogowym).
    No i ch.. im można zrobić tak na szybko.
    Na dłużej szukam sposobu.

    -----