  • 91. Data: 2019-11-24 15:31:18
    Temat: Re: Ciekawe jak rozwiążą problem
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Ręce uzyszkodnik opadają jaki ty głupi jesteś. Z jakiegos raportu do którego na
    grupie był link wynika że 5% pieszych korzysta z telefonów przed i na przejsciach.
    Daje to kilkadziesiąt milionów zdarzeń dziennie. Znaczy to że mogą oni być ofiarami
    na własne życzenie. Zeby ograniczyc liczbę zabitych i rannych na przejsciach trzeba
    zacząć od tych pieciu procent pieszych a nie od 99,9999999% kierowców którzy pomimo
    że niewiele przed przejściami przekraczają prędkość to nie potracaja na nich pieszych
    którzy uważają. Jesli robić jakas akcje ukierunkowana na kierowców to polegajaca na
    karaniu za przekroczenia prędkości. I to nie tylko przed i na przejsciach ale
    wszędzie. A nie jak teraz ze fotoradary ustawiają na +30 i są w stanie ukarac mniej
    niż połowę złapanych. W pierwszym punkcie prewencji powinno być przywrócone prawo do
    ustawiania fotoradarów przez straże miejskie.

  • 92. Data: 2019-11-24 15:41:46
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    A ja obstawiam ze bedzie dwa razy więcej zabitych i rannych. Durny przepis o
    pierwszenstwo pieszego jak jest PRZED przejsciem wprowadza. W rok po wprowadzeniu
    będzie wiadomo co dal. Jesli ilość zabitych i rannych znacząco się zmniejszy to będę
    się cieszył ze przegrałem. Ale jeśli wzrosnie to ty też będziesz odpowiedzialny za
    śmierć wielu ludzi. Jesli ilość zabitych wzrosnie to bedziesz morderca.

  • 93. Data: 2019-11-24 16:53:44
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

> [...]
    śmierć wielu ludzi. Jesli ilość zabitych wzrosnie to bedziesz morderca.

    Ale póki co to Ty jesteś mordercą, bo tych prawie 300 ofiar śmiertelnych
    co roku to wina takich jak Ty, którzy młodym ludziom wciskają głupoty i
    namawiają ich do łamania prawa.

  • 94. Data: 2019-11-24 17:06:55
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

> [...]
    niż połowę złapanych. W pierwszym punkcie prewencji powinno być przywrócone prawo do
    ustawiania fotoradarów przez straże miejskie.

    Twoja logika jest tak pokraczna, że ręce opadają.

    Chcesz karać kierowców za przekraczanie prędkości, ale jednocześnie
    usprawiedliwiasz tych bandytów zapierdalających 150km/h w terenie
    zabudowanym gdzie obowiązuje ograniczenie do 50km/h, którzy zabijają
    pieszych na przejściach.

    W rzeczywistości to nie piesi są problemem, tylko ograniczeni umysłowo
    kierowcy, którzy mają w dupie Prawo o Ruchu Drogowym i obowiązek
    udzielenia pierwszeństwa pieszemu na przejściu.

  • 95. Data: 2019-11-24 17:54:19
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Ty zrozumieć tego co napisałem nie jesteś w stanie. Durne przepisy wprowadza. W rok
    po wprowadzeniu będzie wiadomo co daly. Ty uważasz że liczba wypadków na przejsciach
    spadnie. Ja ze wzrosnie. Jesli spadnie będę zadowolony ze sie pomylilem. Jesli
    wzrosnie będę mógł o tobie pisać że się przyczyniłes do śmierci wielu ludzi.

  • 96. Data: 2019-11-24 18:49:08
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > Ty zrozumieć tego co napisałem nie jesteś w stanie.

    Póki co to ty nie rozumiesz co nakazuje Prawo o Ruchu Drogowym i jak
    widać zrozumieć nie jesteś w stanie.

    > Durne przepisy wprowadza.

    Nie musieliby wprowadzać, gdyby tacy durnie jak ty nie pieprzyli głupot
    i nie tłumaczyli debili za kółkiem. To właśnie dzięki takim jak ty
    prawodawca jest zmuszony doprecyzować prawo, które już wcześniej
    nakazywało kierowcom ustępować pierwszeństwa pieszym.

> [...]
    Jesli wzrosnie będę mógł o tobie pisać że się przyczyniłes do śmierci wielu ludzi.

    A ty już teraz mi ubliżasz i obarczasz winą, której jeszcze nie ma.

    Niestety za dobrze cię znam, aby liczyć na to, że za rok mnie
    przeprosisz jeżeli się okaże, że statystyki się nie zmienią lub
    zmniejszy się ilość wypadków.

  • 97. Data: 2019-11-24 18:57:23
    Od: Kviat

    > A ja obstawiam ze bedzie dwa razy więcej zabitych i rannych. Durny przepis o
    pierwszenstwo pieszego jak jest PRZED przejsciem wprowadza. W rok po wprowadzeniu
    będzie wiadomo co dal.

    Ale co tu obstawiać, skoro wiadomo co dał?
    Sprawdź w państwach gdzie taki przepis wprowadzono.
    Trzeba być durniem żeby w tak bezczelny sposób i z takim zaangażowaniem
    negować fakty. Założę się, że jesteś antyszczepionkowcem, wyznawcą
    płaskiej Ziemi i wierzysz w chemtrailse.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 98. Data: 2019-11-24 19:37:58
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jak chcesz cos udowodnic to nie wymagają zebym szukał. Daj te dane gdzie wprowadzono.
    Ale bądź uczciwy i daj dane również krajów gdzie wprowadzono a następnie się
    wycofano. Zeby dane były wiarygodne musza być powiązane z informacją o ilości przejść
    w tych innych panstwach. Bez tych danych to co napisales jest mniej warte niz gowno
    pod podeszwa.

  • 99. Data: 2019-11-24 19:38:59
    Od: Kviat

> [...]
    ukierunkowana na kierowców to polegajaca na karaniu za przekroczenia prędkości.

    To nielogiczne. Po co w takim razie karać przekroczenia prędkości,
    skoro, jak twierdzisz, ci co pomimo przekraczania jadą szybko i
    bezpiecznie i nie potrącają pieszych?
    Bez sensu.

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 100. Data: 2019-11-24 19:55:32
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-11-24 15:31, Zenek Kapelinder wrote:
> [...]
    niż połowę złapanych. W pierwszym punkcie prewencji powinno być przywrócone prawo do
    ustawiania fotoradarów przez straże miejskie.

    Ograniczenia prędkości należy zlikwidować.