  • Data: 2019-11-22 16:14:36
    Temat: Re: Ciekawe jak rozwiążą problem
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Niemożliwe. Nie ma aż tylu tak głupich ludzi.

    > Normalnie witki opadają jak czytam podobne dyrdymaly. Naprawdę sądzisz
    > że ktokolwiek pomyśli sobie że nowe prawo zwalnia go od rozejrzenia się
    > żeby ujść z życiem?
    no... prawie 300 rocznie udowadnia to swoją śmiercią. ale ja bym poszedł
    dalej. sprawdź na swoich nagraniach z kamerki, jak przepuszczasz
    pierwszego pieszego, ilu następnych się nie rozgląda. jak pieszy
    przechodzi przed Twoją maską, wchodzi na drugi pas - patrzy? Na serio.
    Jeśli uważasz że pisze bzdury, na serio pójdę po kamerkę do auta (daleko
    mam).
    opisze Ci ostatnią sytuację rozjechania człowieka. pieszy ruszył w
    stronę przejścia, zobaczył że samochód zwalnia i w myślach wydał rozkaz:
    Stój, ja mam pierwszeństwo". wszedł na pasy i zgadujemy: patrzył na
    kierowce z wyższością, czy patrzył przed siebie pokazując mu swój
    ładniejszy profil. bo czy wolny jest DRUGI PAS już NIE patrzył. Skąd
    wiem? Bo NIE ŻYJE!!!!!
    i TY teraz wątpisz że coraz wiecej ludzi zaniedba konieczność
    sprawdzenia czy samochód zdoła się zatrzymać.....

    ToMasz