  • Data: 2019-11-22 20:34:36
    Temat: Re: Ciekawe jak rozwiążą problem
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 22.11.2019 o 17:13, Shrek pisze:

    > a zakaz gwałtów, że kobiety zdejmą burki
    > i w efekcie bezmyślni samcy będą je dymać jak popadnie.
    nie wiem czy się zastanowiłeś, ale właśnie podałeś argument odwrotny.
    zastanów się. oczywistym jest że jest zakaz gwałtów. ale zaleca się żeby
    kobiety "nocą" nie chodziły w seksownej odzieży same. bo? bo to
    proszenie się o kłopoty. Wyobraź sobie że rząd informuje społeczeństwo
    że teraz jest 100%, jeszcze większy niż był zakaz gwałtów i nawet
    zbliżania się do obcych kobiet na mniej niż 2 metry. Wiec kobiety zaczną
    częściej w ciemnych uliczkach spacerować nocą w seksownej odzieży i
    liczba gwałtów wzrośnie. Logiczne.

    > Im dłużej będziemy z tym zwlekać tym w efekcie więcej ofiar.

    Zgadzam się. ale dróg rozwiązania jest kilka. Wybieramy najgorszą.
    LEpiej byłoby nie robić nic, albo wręcz straszyć pieszych
    współodpowiedzialnością, niż przekonywać pieszych że coś im się należy,
    nawet jeśli to prawda.

    ToMasz