  • Data: 2019-11-22 16:26:47
    Temat: Re: Ciekawe jak rozwiążą problem
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 22.11.2019 o 08:49, ToMasz pisze:

    > w 100% masz racje. Tylko że dziwne są 2 rzeczy.
    > 1. konsekwencje. Zenek odgraża się ze będize się zatrzymywał przed
    > każdym przejściem. kto mu zabroni?

    Obecnie odgraża się, że będzie przeganiał pieszych z pasów klaksonem, bo
    pieszy nie ma prawa jak zenek jedzie. Zenka nalezy odseparować od kółka.
    Zenek jest debilem. Nie bądź jak zenek.

    > Jak będzie 5% takich Zenków - miasta
    > staną.

    Gdzie indziej nie stają. Nie róbmy z Polaków etnicznych debili.

    > Jak wszyscy piesi będą przekonani że _nie muszą_ się rozglądać
    > przed wejściem na przejście na pieszych, no bo minister jakiś tam dał im
    > jeszcze większe prawa na pasach, to na serio nikt nie będzie sie
    > rozglądał.

    A skąd taki wniosek. Ci co mają się nie rozglądać już się nie
    rozglądają. Ci co się rozglądają nie utraca instynktu samozachowawczego,
    bo "minister im kazał się nie rozglądać" Pomijając, że nie kazał. Równie
    dobrze mógłbyś tłumaczyć, że światła są złe, bo ludzie będą się
    wpierdalać na zielonym, a szwagier może jechać.

    > każda awaria samochodu, hamulców, pierwszy śnieg, błoto na
    > drodze z ciężarówki która wiozła syf jakiś i spadał- to będą zgony.

    Dziwne - przed światłami generalnie dają radę...

    > Wypadków będize więcej, bo jesteśmy tylko ludźmi, a
    > głupimi przepisami ruchu drogowego próbuje się naginać prawa fizyki.

    Statystyka mówi, że tam gdzie nie tłumaczy się debilizmu prawami fizyki
    trupów jest mniej. Pal sześć Niemcy (autofharenation;), diluj z równymi
    nam pod wszystkimi względami Czechami. No chyba że uważasz, że Polak to
    połowa intelektu Czecha.

    > Napisałem wcześniej że ja się dostosuję. To nie problem. ale jak moje
    > dzieci pójdą do szkoły, wcale nie będę przekonany że wszyscy kierowcy są
    > dostosowani.

    Dzieci uczy się i dalej będzie się uczyć, że na jezdni trzeba uważać.
    Skąd pomysł, że ma być inaczej?

    > 2. szczególnie w tym wątku, prawie wszyscy są zgodni że puszczamy
    > pieszych i basta. czyli 100% tak jak nakazuje prawo. czy z innymi
    > nakazami i zakazami też wszyscy czytelnicy są tak samo na 100%? Bo jak
    > raz na jakiś czas wyjeżdżam z mojego grajdołka to widzę coś dokładnie
    > odwrotnego.

    Masz rację - przepisy są bez sensu, bo zenek. Najlepiej zamknijmy ten
    kraj z kartonu, bo zenek rozjebał system i nic nie da się na to poradzić.

    --
    Shrek