-
X-Received: by 2002:a81:1ac4:: with SMTP id a187mr9820223ywa.5.1574430731261; Fri, 22
Nov 2019 05:52:11 -0800 (PST)
X-Received: by 2002:a81:1ac4:: with SMTP id a187mr9820223ywa.5.1574430731261; Fri, 22
Nov 2019 05:52:11 -0800 (PST)
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!wsisiz.edu.pl!goblin1!goblin.stu.neva.r
u!proxad.net!feeder1-2.proxad.net!209.85.160.216.MISMATCH!j16no2906949qtl.0!new
s-out.google.com!g53ni774qtg.0!nntp.google.com!j16no2906937qtl.0!postnews.googl
e.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
Newsgroups: pl.misc.samochody
Date: Fri, 22 Nov 2019 05:52:10 -0800 (PST)
In-Reply-To: <5dd7d143$0$516$65785112@news.neostrada.pl>
Complaints-To: g...@g...com
Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=164.126.222.57;
posting-account=WKCfJQoAAABGeHkoWcAFup86Q28I2YKQ
NNTP-Posting-Host: 164.126.222.57
References: <3...@g...com>
<5dd6c3f9$0$515$65785112@news.neostrada.pl> <qr838a$8mq$1@dont-email.me>
<5dd7d143$0$516$65785112@news.neostrada.pl>
User-Agent: G2/1.0
MIME-Version: 1.0
Message-ID: <8...@g...com>
Subject: Re: Ciekawe jak rozwiążą problem
From: Zenek Kapelinder <4...@g...com>
Injection-Date: Fri, 22 Nov 2019 13:52:11 +0000
Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2666599
[ ukryj nagłówki ]A najbardziej mam na ciebie mieszańcu wyjebane. Wcześniej napisałem że się dostosuje
i będę bardzo przestrzegał nowych praw jeśli je debile wprowadza, z głupimi się nie
wygra. Będę przestrzegał jako kierowca i jako pieszy. Czyli zanim wejdę na przejscie
to się kilka razy upewnie czy mogę. Zawsze w okolicach przejść będę chodził bardzo
wolno i bardzo blisko krawężnika. Zrezygnowania z przejscia jak będę stał i czekał aż
się takie barany jak ty zatrzymaja nikt mi nie będzie mógł zabronic a i zadnych kar
za takie zachowanie też nie będzie. Spec przepisy nie są potrzebne. Potrzebna jest
akcja informacyjna skierowana do pieszych, jak mają przechodzić w oparciu o
istniejące przepisy. I za rok zamiast 180 zabitych na przejsciach było by o polowe
mniej. Nie ma żadnego powodu zeby dawać pieszym specjalne uprawnienia. Nawet
najwięksi idioci z grupy nie potrafili napisać dlaczego pieszy ma mieć uprawnienie do
zatrzymania od jednego pojazdu wzwyż bo chcę przejść na drugą stronę. Mieszkam w
śródmieściu. Niedaleko mam dwa przejscia bez sygnalizacji. O wiele szybciej przejdę
na drugą stronę jeśli barany nie będą się zatrzymywaly zebym przeszedł. Mam nadzieję
że niezadowoleni z nowych przepisów za sport narodowy uznają perfekcyjne ich
przestrzeganie plus troche złośliwości jeśli będą pieszymi. Już mowili ze przepis nie
będzie dotyczył tramwajów. Taki przepis to chuj nie przepis bo wprowadza zamieszanie.
Albo wszyscy z metrem i koleją włącznie albo nikt.
Następne wpisy z tego wątku
- 22.11.19 16:05 FreyKol
- 22.11.19 16:14 Shrek
- 22.11.19 16:14 ToMasz
- 22.11.19 16:26 Shrek
- 22.11.19 16:35 Jacek Maciejewski
- 22.11.19 16:41 Zenek Kapelinder
- 22.11.19 17:13 Shrek
- 22.11.19 19:12 kk
- 22.11.19 19:20 collie
- 22.11.19 19:23 kk
- 22.11.19 19:47 kk
- 22.11.19 19:49 kk
- 22.11.19 19:50 Zenek Kapelinder
- 22.11.19 19:52 kk
- 22.11.19 19:55 kk
Najnowsze wątki z tej grupy
- serce boli
- Seicento vs Szydło, comes back :)
- Zasięg Tesli przy szybszej jeździe
- 300km/h
- Jaka nawigacja z asystentem zmiany pasa ruchu?
- Zapierdalać
- Oszczędzanie nie jest łatwe
- Jeździ, skręca, hamuje
- Do IO i innych elektrooszolomow, tu macie prawdziwe smrody
- śnieg
- Jazda z Warszawy do Krakowa teslą
- Beztłumikowcy
- promile wspierają Ukrainę
- Chińczyki są LEPSZE ;-)
- Już nie płoną
Najnowsze wątki
- 2025-01-15 Gdańsk => System Architect (Java background) <=
- 2025-01-15 Żerniki => Specjalista ds. Employer Brandingu <=
- 2025-01-15 Kraków => User Experience Designer <=
- 2025-01-15 CYA: Minister Finansów odbija piłeczkę do PKW :-) [obiektywny brak możliwości wykonania wewnętrznie sprzecznej uchwały]
- 2025-01-15 Gdańsk => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-01-15 Zielona Góra => Senior Field Sales (system ERP) <=
- 2025-01-15 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2025-01-15 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-01-15 Kraków => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-15 Białystok => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2025-01-15 Warszawa => Programista .NET (C#/.NET) <=
- 2025-01-15 Warszawa => Developer Microsoft Dynamics 365 Finance & Operations (D36
- 2025-01-15 Warszawa => Account Manager - Usługi rekrutacyjne <=
- 2025-01-15 serce boli
- 2025-01-14 Seicento vs Szydło, comes back :)