  • Data: 2019-11-22 14:52:10
    Temat: Re: Ciekawe jak rozwiążą problem
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    A najbardziej mam na ciebie mieszańcu wyjebane. Wcześniej napisałem że się dostosuje
    i będę bardzo przestrzegał nowych praw jeśli je debile wprowadza, z głupimi się nie
    wygra. Będę przestrzegał jako kierowca i jako pieszy. Czyli zanim wejdę na przejscie
    to się kilka razy upewnie czy mogę. Zawsze w okolicach przejść będę chodził bardzo
    wolno i bardzo blisko krawężnika. Zrezygnowania z przejscia jak będę stał i czekał aż
    się takie barany jak ty zatrzymaja nikt mi nie będzie mógł zabronic a i zadnych kar
    za takie zachowanie też nie będzie. Spec przepisy nie są potrzebne. Potrzebna jest
    akcja informacyjna skierowana do pieszych, jak mają przechodzić w oparciu o
    istniejące przepisy. I za rok zamiast 180 zabitych na przejsciach było by o polowe
    mniej. Nie ma żadnego powodu zeby dawać pieszym specjalne uprawnienia. Nawet
    najwięksi idioci z grupy nie potrafili napisać dlaczego pieszy ma mieć uprawnienie do
    zatrzymania od jednego pojazdu wzwyż bo chcę przejść na drugą stronę. Mieszkam w
    śródmieściu. Niedaleko mam dwa przejscia bez sygnalizacji. O wiele szybciej przejdę
    na drugą stronę jeśli barany nie będą się zatrzymywaly zebym przeszedł. Mam nadzieję
    że niezadowoleni z nowych przepisów za sport narodowy uznają perfekcyjne ich
    przestrzeganie plus troche złośliwości jeśli będą pieszymi. Już mowili ze przepis nie
    będzie dotyczył tramwajów. Taki przepis to chuj nie przepis bo wprowadza zamieszanie.
    Albo wszyscy z metrem i koleją włącznie albo nikt.