  • 21. Data: 2010-06-28 12:29:12
    Temat: Re: Ciekawe czy wiecie, co oznacza znak D-40...
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    Adam Szewczak pisze:
    > To takie to i ja pamietam tyle ze z Atari ;P i np komputer Mazovia
    > ktory byl ruskim klonem Intela ;) i Windowsa 2.0 ;) o kurde ale czasy byly.
    >
    > PZDr
    > Adam

    przypomniało mi się commodore c128 to było trochę wcześniej u mnie w
    domu niż amiga, modem miałem zrobiony przez ojca elektronika bo wtedy
    się nic kupić do tego nie dało. To byly czasy, jakakolwiek treść na
    ekranie telewizora nie pochodząca z lokalnych zasobów cieszyła
    niesamowicie.

    --
    krzysiek82

  • 22. Data: 2010-06-28 12:43:23
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > ...zachowaj sobie swoje insynuacje dla siebie a nie
    > publikuj ich publicznie bo możesz się zdziwić jak oskarżę
    > cię o zniesławienie.

    Proponuję od razu zabić ;-). A tak poważnie to chyba
    cierpisz na manię prześladowczą, polączoną na dodatek z
    manią wielkości ;-).

  • 23. Data: 2010-06-28 12:45:39
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    W dniu 2010-06-28 11:57, G.K. pisze:
    > Ciekawe, że na każdej liście trafi się zawsze jakiś kretyn co to
    > wszystko wie najlepiej... i do wszystkich o wszystko potrafi się
    > dowalić... bez komentarza...

    To przeczytaj jeszcze raz swój pierwszy post w tym wątku. Jeżeli miałeś
    inne intencje, to naucz się pisać ze zrozumieniem.

    A teksty jak wyżej, zachowaj dla kolegów w piaskownicy.

    A.

  • 24. Data: 2010-06-28 12:45:48
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "G.K." <g...@g...pl> napisał w wiadomości news:

    > Znak D-40 oznacza tzw. strefa zamieszkania. Najczęściej stosowany przy
    > dojazdach do bloków, ale np. na moim osiedlu stoi przy wjeździe i dotyczy
    > całej plątaniny uliczek. Co niektórzy jednak nie znają tego znaku bo
    > widziałem wariatów pomykających nawet ponad 60 km/h.
    > A strefa oznacza, że nawet dziecko powyżej lat 7 może się tam bawić bez
    > opieki i to ONO MA PIERWSZEŃSTWO! Nie ma trąbienia czy wykrzykiwania przez
    > kierowców. Kierujący ma obowiązek ustąpienia pierwszeństwa każdemu na
    > drodze. To tyle w teorii.

    Niech zgadnę - dzisiaj to przeczytałeś i stąd to święte oburzenie neofity?
    ;-)

  • 25. Data: 2010-06-28 13:37:08
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2010-06-28 11:48, G.K. wrote:

    > A czy cokolwiek z mojego tekstu o tym świadczy? Więc może zachowaj sobie
    > swoje insynuacje dla siebie a nie publikuj ich publicznie bo możesz się
    > zdziwić jak oskarżę cię o zniesławienie. Zamiast chlapać bez sensu na
    > grupie może przymknij się i nie pisz o czymś o czym nie masz pojęcia.

    Chlodny kompres na glowe proponuje.

    --

    memento lorem ipsum

  • 26. Data: 2010-06-28 14:49:17
    Od: "G.K." <g...@g...pl>

    Cavallino pisze:

    > Niech zgadnę - dzisiaj to przeczytałeś i stąd to święte oburzenie
    > neofity? ;-)

    Następny kretyn na grupie czy to tylko ciepełko w głowę uderza?

  • 27. Data: 2010-06-28 14:50:11
    Od: "G.K." <g...@g...pl>

    elmer radi radisson pisze:

    > Chlodny kompres na glowe proponuje.

    Próbowałeś i pomogło?

  • 28. Data: 2010-06-28 14:54:37
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Następny kretyn na grupie czy to tylko ciepełko w głowę uderza?

    PLONK

  • 29. Data: 2010-06-28 14:55:58
    Od: "G.K." <g...@g...pl>

    Arek (G) pisze:

    > To przeczytaj jeszcze raz swój pierwszy post w tym wątku. Jeżeli miałeś
    > inne intencje, to naucz się pisać ze zrozumieniem.
    >
    > A teksty jak wyżej, zachowaj dla kolegów w piaskownicy.
    >
    > A.

    Przeczytałem nawet dwa i co? Tak się składa, że już dawno przeczytałem,
    w końcu prawko mam jakieś ponad 20 lat i staram się być na bieżąco z
    przepisami. Ciebie pewnie wtedy jeszcze na świecie nie było.
    Wytłumacz mi gdzie napisałem, że przeczytałem o znaczeniu tego znaku
    przed chwilą?
    A kolegów to mam trochę w innych miejscach niż ty.

  • 30. Data: 2010-06-28 15:01:36
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2010-06-28 14:50, G.K. wrote:

    > Próbowałeś i pomogło?

    Mozesz sie zdziwic, jak doczytasz w necie. A widac ze potrzebny.

    --

    memento lorem ipsum