    From: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Ciekawe czy Nokii uda sie spopularyzowac WP7
    Date: Sat, 29 Oct 2011 00:29:16 +0200

    Pszemol <P...@P...com> wrote:
    > "Skrypëk" <škrypëk@publiçenëmy.pl> wrote in message
    com...

    > I zdaje się nie znać takich, co używają telefony jako konsole
    > do przydatnych aplikacji.

    Porządne telefony posiadają już aplikacje zapewniające fukcjonalność zgodną
    z wikipedyczną definicją smartfona. Doinstalować można już tylko bzdurne lub
    niszowe pierdoły.

    > Ja niedawno dodałem swojemu iPhone4
    > dwa nowe zastosowania, których wczesniej nie planowałem:
    > - komputerek rowerowy monitorujący trasę, szybkość i postępy

    90% klientów ma takie zastosowanie w dupie.

    > - pilot zdalnego sterowania do nowego TV Samsunga UN46D7000

    Kupiłeś na alegrze używany bez pilota? I nie stać cię na dokupienie jakiegoś
    za 30zł i dorabiasz ideologię?

    > Kupując telefon ponad rok temu nie kupowałem go z myślą
    > że kiedyś może się do tego przydać.

    Normalni ludzie kupują co im aktualnie potrzebne. Np wygodny samochód
    osobowy, a nie na wszelki wypadek toporną ciężarówkę, podniecając się
    możliwością wstawienia dowolnych krzeseł na pakę oraz potencjalną
    możliwością przewozu mebli raz na pięć lat.

    > Czy jest jakaś szansa że
    > producenci telewizorów oprócz wersji dla iOS i Androida
    > zrobią wersję pilota zdalnego sterowania do telefonu N9? Zerowa.

    Nobody gives a shit. Zresztą inteligentni ludzie telewizji nie oglądają, ale
    jak już kupują telewizor do konsoli lub odtwarzacza płyt, które też mają
    piloty, to nie kupują wybrakowanego bez pilota jak ty. Możliwość surfowania
    po kablówce przy użyciu telefonu nie jest priorytetem dla ludzi zdrowych na
    umyśle przy zakupie telefonu.

    > Bo Ty akurat ich znasz i robiłeś im testy IQ?

    Nie muszę ci robić testów, widzę jakie bzdury wypisujesz.