    From: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Ciekawe czy Nokii uda sie spopularyzowac WP7
    Date: Sat, 29 Oct 2011 00:28:36 +0200

    Pszemol <P...@P...com> wrote:
    > "Skrypëk" <skrypëk@publiçenëmy.pl> wrote in message
    com...

    > Po co komus smartfone jesli ktos uzywa telefonu wylacznie do
    > dzwonienia?

    Nie wiem jak ajfon, ale porządne "smartfone" ma fabrycznie też SMS, pocztę,
    kalendarz, zadania, aparat/kamerę, gierki na kibel, budzik, notatki, fejsbuk
    itd. I jeśli to wszystko jest zintegrowane w schludnym, szybkim i wygodnym
    interfejsie na dużym dotykowym ekranie z wygodną klawiaturą, to dlaczego
    niby człowiek ma sobie takiego nie kupić zamiast Nokia Classic?

    Czy dla ciebie telefon jest "smart" dopiero wtedy, jak jednej z ww. funkcji
    zostanie pozbawiony, by zmusić użytkownika do odwiedzenia zasranego marketu?
    Zaiste "smart" jest ta technika marketingowa. Ale trzeba być strasznym
    debilem by się na nią nabrać.