  • 1. Data: 2016-01-12 18:21:58
    Temat: Re: Cicic 4d /VIII - jakie żarówki?
    Od: c...@g...com

    W dniu piątek, 28 listopada 2008 21:13:56 UTC użytkownik M napisał:

    > Zapomnij ze te zarowki kupisz poza ASO :) Poważnie. W tym aucie zarowki
    > sa nawet inne niz pokazane w instrukcji. Wiekszosc sa to tzw.
    > bezcokolowe zarowki - takie jak stosowane w autach amerykanskich ale
    > moce niektorych sa zupelnie nietypowe. Poniewaz kiedys naszlo mnie aby
    > je sobie skompletowac to czesc (najwazniejsze) mam. Do niektorych to
    > nawet nie probowalem dojsc bo nie chcialo mi sie pol auta rozbierac.
    > Ogolnie - droga zabawa te zarowki i ja to ...odpuscilem. Niech ASO
    > zmienia. Ich ceny wcale nie sa takie zabojcze w stosunku do rynkowych a
> [...]

    kolego-nieprawda.Wymiana zarowek w tym aucie-mijania,top odgiecie nadkola i nie
    wymaga zdejmowania niczego a szczegolnie nadkola.Zdejmuje sie 2 klipdy nadkola i je
    ODGINA.Zarowka drogowych jest wymieniana od srodka,od komory silnika podobnie jak
    postojowa.Wymiana mijania jest latwiejsza niz w innych autach wymieniana od silnika
    bo niczego nie wyjmujesz,demontujesz.