  • 1. Data: 2016-01-12 00:28:23
    Temat: [Wiśniak skip] Wypadek na DK61
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Jak się kończy wyprzedzanie przez chujków w stylu podjeżdzam blisko,
    redukcja i ogień.

    Kierujący (l.36) samochodem ciężarowym marki MAN jadąc w kierunku Łomży
    nie zachował należytej uwagi. Podczas próby wyprzedzania zderzył się z
    nadjeżdżającym z przeciwka samochodem osobowym marki Fiat Punto.

    https://youtu.be/8Z0Oe3digWE

    --
    Ausfahrt. The biggest city in Germany.

  • 2. Data: 2016-01-12 00:46:43
    Temat: Re: [Wiśniak skip] Wypadek na DK61
    Od: Czesław Wiśniak <k...@w...pl>

> [...]
    > nie zachował należytej uwagi. Podczas próby wyprzedzania zderzył się z
    > nadjeżdżającym z przeciwka samochodem osobowym marki Fiat Punto.

    Mało tego wyprzedzał na zakazie.

  • 3. Data: 2016-01-12 19:33:39
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-01-12 o 00:46, Czesław Wiśniak pisze:

    > Mało tego wyprzedzał na zakazie.

    Już nie ma filmy. Jakiś mirror?

    --
    Liwiusz

  • 4. Data: 2016-01-12 20:25:20
    Od: Czesław Wiśniak <k...@w...pl>

    https://www.youtube.com/watch?v=rsQMfNTVRXM

  • 5. Data: 2016-01-12 20:59:25
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Czesław Wiśniak" napisał w wiadomości grup

    >https://www.youtube.com/watch?v=rsQMfNTVRXM

    Tak nawiasem pytajac ... ten zakaz to po co tam stoi ?
    Chyba nie dlatego, ze tam czesto ciezarowki na czolowke wyjezdzaly ?

    Znak z gatunku takich, co je sie olewa, czy np zabezpiecza
    wyjezdzajacych z pola ?

    J.

  • 6. Data: 2016-01-12 21:17:40
    Od: <3...@2...211740.invalid> (Tom N)

    J.F. w

    > Tak nawiasem pytajac ... ten zakaz to po co tam stoi ?

    Przed znakami...?

    Nie stawia sie spacji!

    Odpowiesz w jakim celu je (spacje) umieszczasz np. przed znakiem zapytania
    (?), to podzielę się z Tobą tajemnicą w jakim celu umieszcza sie znaki B-26.

    --
    'Tom N'

  • 7. Data: 2016-01-12 21:22:00
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2016-01-12 o 21:17, (Tom N) pisze:
    > Przed znakami...?
    >
    > Nie stawia sie spacji!
    Jarek może. :-)

    Robert

  • 8. Data: 2016-01-12 21:31:25
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tom N" napisał w
    J.F. w
    >Przed znakami...?
    >Nie stawia sie spacji!

    >Odpowiesz w jakim celu je (spacje) umieszczasz np. przed znakiem
    >zapytania

    a) z przyzwyczajenia, reka mi jakos automatycznie spacje po wyrazie
    wstawia.
    (ciekawe, kropek i przecinkow nie dotyczy).

    b) jak sobie napisze bez spacji, to mi sie nie podoba.

    >(?), to podzielę się z Tobą tajemnicą w jakim celu umieszcza sie
    >znaki B-26.

    Ale ten konkretny znak, a nie ogolniki :-)
    Albo podaj ogolniki i przeanalizuj odnosnie tego punktu.

    J.

  • 9. Data: 2016-01-12 21:43:44
    Od: <4...@6...214345.invalid> (Tom N)

    J.F. w

    > Użytkownik "Tom N" napisał w
    > J.F. w

    > Ale ten konkretny znak, a nie ogolniki :-)
    > Albo podaj ogolniki i przeanalizuj odnosnie tego punktu.

    "Znak B-26 "zakaz wyprzedzania przez samochody ciężarowe" (rys. 3.2.27.1)
    stosuje się w celu zabronienia wyprzedzania samochodami ciężarowymi o
    dopuszczalnej masie całkowitej przekraczającej 3,51 innych pojazdów
    silnikowych wielośladowych, jeżeli wykonywanie tego manewru stwarza
    zagrożenie bezpieczeństwa ruchu, w szczególności:
    -na wąskich jezdniach,
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    -na stromych wzniesieniach lub spadkach,
    -przy dużym natężeniu ruchu i znacznym udziale samochodów ciężarowych."
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    Proszę: ogólniki i analiza przypadku(^)

    :D

    Z ogólników jeszcze: ciąg dalszy:
    "Ponadto znak B-26 może być stosowany, ze względu na potrzeby organizacji
    ruchu, np. zachodzi potrzeba utrzymania samochodów ciężarowych na prawym
    pasie ruchu."

    Przyznasz, że w omawianym przypadku gdyby samochód ciężarowy pozostał na
    prawym pasie to by tego wątku nie było . . . ? ;P

    --
    'Tom N'

  • 10. Data: 2016-01-12 22:43:48
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Tom N" napisał w wiadomości grup
    g.invalid.160112.invalid...
    J.F. w

> [...]
    >silnikowych wielośladowych, jeżeli wykonywanie tego manewru stwarza
    >zagrożenie bezpieczeństwa ruchu, w szczególności:

    Jezdnia na calej dlugosci tak samo szeroka.
    No chyba, ze wziac pod uwage te barierki.

    >-na stromych wzniesieniach lub spadkach,

    Plasko.

    >-przy dużym natężeniu ruchu i znacznym udziale samochodów
    >ciężarowych."
    >^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

    ruch na calym odcinku ten sam.

> [...]
    >na
    >prawym pasie to by tego wątku nie było . . . ? ;P

    Taa, jakby tak wszystkie utrzymac na prawym pasie, to byloby wypadkow
    znacznie mniej :-P

    I niby czemu mielibysmy je utrzymywac na prawym pasie ... to nie
    dotyczy przypadkiem jezdni wielopasowych ?

    Przemawiaja do mnie te barierki - jakby ich nie bylo, to moglby fiacik
    uciec w pole ... ale nie chcemy chyba pozwolic tirmanom wyprzedzac
    tam, gdzie moga wzglednie bezpiecznie zepchnac innych ?

    P.S. Jesli wierzyc Street View, to w 2013 tego zakazu jeszcze nie
    bylo.
    https://www.google.pl/maps/@53.6107209,22.3779256,3a
    ,75y,229.71h,84.12t/data=!3m6!1e1!3m4!1sF2zLnpP92Y3f
    elv3ybngzA!2e0!7i13312!8i6656

    Jakis wypadek ciekawy sie zdarzyl ?

    J.