  • 1. Data: 2016-01-12 18:24:14
    Temat: Re: Cicic 4d /VIII - jakie żarówki?
    Od: c...@g...com

    W dniu niedziela, 30 listopada 2008 13:43:38 UTC użytkownik M napisał:

> [...]
    >
    > nie mam pojecia jakie sa w kierunkowskazach w lusterkach oraz jakie sa
    > wykorzystywane w oswietleniu wnetrza- uznalem to za mniej wazne.
    >
    > jesli chodzi o przeciwgielne tyl to jest to zapewne tez W21W
    > natomiast swiatla cofania sa... 18W a wiec powinno byc W18W ale to juz
    > marzenie...
    >
    > Na stacji benzynowej (w "zwyklym" sklepie) masz szanse dostac:
    > HB3, HB4 (lepsze stacje :))
    > W5W
    > reszta...szukaj. Ja znalazlem chyba ze dwa sklepy we Wrocku co mialy
    > wiekszosc ale w cenach...hmmm...10-13 zl za niektore

    --Prawie sie zgadza.Pomyliles mijania i drogowe.Jest odwrotnie.W lusterkach nie
    musisz sie martwic bo sa to LEDy.

  • 2. Data: 2016-01-13 00:55:43
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2016-01-12 o 18:24, c...@g...com pisze:
> [...]

    Następny archeolog ;)

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 3. Data: 2016-01-13 09:22:17
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2016-01-13 o 00:55, Adam pisze:

    > Następny archeolog ;)

    A swoją drogą to chyba jest jakaś nowa moda na stosowanie nietypowych
    żarówek, np HIR2, kosztujących 10*H4, praktycznie nie do kupienia poza
    ASO/Allegro.
    W instrukcji samochodu oczywiście nie ma informacji o typie żarówki, a
    nawet jakby napisali, że HIR2 to i tak są co najmniej 2 rodzaje takich
    żarówek, niekompatybilne ze sobą.

    To chyba odpowiedź producentów na zmuszenie ich do ułatwienia dostępu do
    żarówek.

    btw. Wczoraj widziałem samochód na fabrycznych dziennych światłach
    ledowych, z przepaloną diodą. Czy w takich reflektorach jest możliwość
    wymiany jednej diody, czy cały reflektor będzie do wymiany po
    najbliższej kontroli policyjnej lub okresowym badaniu technicznym?
    To chyba niestety kolejna sztuczka księgowych :( Taki reflektor kosztuje
    niemało.