  • Data: 2013-08-01 23:41:33
    Temat: Re: Cichy zasilacz ~400W do 250zl?
    Od: BartekK <s...@d...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-08-01 23:17, xcpy pisze:

    > Pewnie piszesz prawde, ale przypomniala mi sie historia
    > z kumplem, ktory kupil OCZ ~600W za jakies 150-200zl.
    Również posiadam, do testów itp.
    Ciekawostka - czym się różni wersja 500W od 650W? Niczym w konstrukcji,
    płytki obu zasilaczy są identyczne, elementy "kluczowe" identyczne,
    jedynie w 650W wyrzucili (zwora zamiast termistora) regulacje obrotów
    wentylatora, jedzie cały czas na maksa (a przynajmniej jedzie z całkiem
    słusznym przedmuchem i hałasem, nawet na zimno i bez obciążenia).

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173