  • Data: 2013-08-04 00:50:52
    Temat: Re: Cichy zasilacz ~400W do 250zl?
    Od: "LPPL" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "xcpy"

    > Robilem to nieraz, ale:
    > 1. po to kupuje zasilacz za 250zl a nie za 50zl,
    > zeby byk cichy "fabrycznie"

    Za 50 to ledwie można kupić dobry wentylator 120mm a nie zasilacz, z
    drugiej strony - zasilacz za 250 to dzisiaj ledwie średnia półka. Tam
    cudów nie ma. To tak samo jak w kartach graficznych - wydajesz ponad 1000 a
    masz wyjca i w konsekwencji i tak ciszej ci taka karta chodzi z najtańszym
    accelero i wentylem za 25 zet

    > To slaba ta Twoja praktyka -
    > - Enermax Pro82+ na pewno reguluje obroty,
    > inne lepsze tez - zapewniam Cie.

    Być może, wszystkich nie sprawdzałem,, ale jak swego czasu wymieniłem w
    zasilaczu (który kosztował więcej niż 250 zł) wentyl na silent wingsa, stał
    się o połowę cichszy (subiektywnie ofkoz).

    --
    LPPL