  • 1. Data: 2009-04-16 19:45:01
    Temat: Cichy elektryczny cross
    Od: Marek Borowski <m...@l...pl>

    KTM cos takiego planuje za 2 lata, a moze juz cos jest na rynku ?
    Moim zdaniem fajna sprawa do lasu - nie halasuje, brak ryzyka pozaru,
    moze lesnicy by patrzyli milszym okiem.

    Pozdr

    Marek

  • 2. Data: 2009-04-16 19:49:56
    Temat: Re: Cichy elektryczny cross
    Od: Netwalker <n...@p...onet.pl>

    Marek Borowski pisze:
    > KTM cos takiego planuje za 2 lata, a moze juz cos jest na rynku ?
    > Moim zdaniem fajna sprawa do lasu - nie halasuje, brak ryzyka pozaru,
    > moze lesnicy by patrzyli milszym okiem.

    voila ! :)
    http://moto.pl/MotoPL/1,88572,6492282,Zero_S___elekt
    ryczne_supermoto.html

    pozdr
    Netwalker
    ZX 10Rrrrr
    450 WRrrrr

  • 3. Data: 2009-04-16 19:51:43
    Od: "szmergiel" <s...@o...pl>

    Uzytkownik "Marek Borowski" <m...@l...pl> napisal w wiadomosci
    > KTM cos takiego planuje za 2 lata, a moze juz cos jest na rynku ?
    > Moim zdaniem fajna sprawa do lasu - nie halasuje, brak ryzyka pozaru, moze
    > lesnicy by patrzyli milszym okiem.

    Ja tam wole chamski ryk 4T:)

    --
    pozdro
    KTM 640 Enduro

  • 4. Data: 2009-04-16 20:03:46
    Od: "Karambol" <m...@w...pl>

    Uzytkownik "szmergiel" <s...@o...pl> napisal w wiadomosci

    > Uzytkownik "Marek Borowski" <m...@l...pl> napisal w wiadomosci
    >
    > Ja tam wole chamski ryk 4T:)

    Nie ma to jak ryk, ktory slychac z 2 km:)

    --
    Karambol
    KTM LC4 620 EGS-E

  • 5. Data: 2009-04-16 20:14:33
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Karambol wydusił z siebie te słowy:

    > Nie ma to jak ryk, ktory slychac z 2 km:)

    eee tam
    z takiej odległosci to bylo słychać moją EX kiedy szła na grzyby i se coś
    tam pod nosem spiewała.
    Do dziś nie lubie chodzić do lasu, bo hałasu sie boje.

    Kuba (aka cita) gg:1461968 www.cita.pl
    Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)
    HONDA VTX 1800S | Omega A R6 3,0 24V | i zwykle jakies TDI

  • 6. Data: 2009-04-16 20:19:32
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Karambol pisze:

    > Nie ma to jak ryk, ktory slychac z 2 km:)

    Ale co z ochrona srodowiska ?? przeciez to takie wazne !!

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 7. Data: 2009-04-16 20:57:46
    Od: "Karambol" <m...@w...pl>

    Użytkownik "Kuczu" <p...@j...pl> napisał w wiadomości

    > Ale co z ochrona srodowiska ?? przeciez to takie wazne !!

    Flinta misliwego tez ploszy zwierzne, to samo 40 wagonowy sklad pociagu
    lecacy przez las 120 km/h.

    Taka to wlasnie ochrona srodowska:)

    --
    Karambol
    KTM LC4 620 EGS-E

  • 8. Data: 2009-04-16 21:08:21
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Karambol pisze:

    > Flinta misliwego tez ploszy zwierzne, to samo 40 wagonowy sklad pociagu
    > lecacy przez las 120 km/h.
    >
    > Taka to wlasnie ochrona srodowska:)

    I samoloty i autostrady i inne takie. Ale jeden tutaj twierdzi ze glosny
    wydech w motocyklu to zbrodnia i przestepstwo przeciw naturze :)

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 9. Data: 2009-04-16 21:20:03
    Od: "Mustafa" <M...@b...xx>

    > Ale jeden tutaj twierdzi ze glosny wydech w motocyklu to zbrodnia i
    > przestepstwo przeciw naturze :)

    No ale jeśli ów wydech może być cichy i nie uprzykrzać życia innym to podaj
    choć jeden powód dla którego ma być głośny.
    (pomijam leczenie kompleksów na zasadzie "niech mnie ktoś zauważy")

  • 10. Data: 2009-04-16 21:22:42
    Od: "metalbeast" <p...@-...pl>

    Uzytkownik "Netwalker" <n...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci

    > voila ! :)