  • Data: 2011-03-12 21:05:18
    Temat: Re: Cichy Radeon HD6850?
    Od: "LP" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "deepblue"

    > Witam
    > Przymierzam się do zakupu jakiegoś Radeona HD6850 ew. HD6870.
    > Priorytetem jest jak najcichsza praca w 3D, potem cena. Pytałem Googla
    > ale w reckach raz piszą, że dana karta jest cicha, w innej, ze dosyć
    > głośna, w jeszcze innej że wiatrak terkocze.
    > Wdzięczny byłbym za opinie posiadaczy lub namiar na testy z pomiarem
    > głośności.

    Mam 6850 gigabyte windforce z wiatrakami ustawionymi sztywno na 40% i
    temperatury w najbardziej wymagających grach nie przerkraczają 70
    celsjuszów (36 w iddle) z tym, ze karta nie jest kręcona. Wg. mnie jest
    zupełna cisza, a porównuję to do
    poprzedniego 4850 asusa z zamontowanym ac accelero twin turbo pro (który
    chodził na 7v i przy tym napęciu też był najcichszym "kręciołkowatym"
    elementem komputera).

    --
    LP