eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyCiągłość przegląduRe: Ciągłość przeglądu
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.interia.pl!not-for-mail
    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Ciągłość przeglądu
    Date: Thu, 2 Nov 2017 16:00:42 +0000 (UTC)
    Organization: DOM
    Lines: 37
    Message-ID: <X...@1...0.0.1>
    References: <ot5flo$7a7$2$gof@news.chmurka.net> <ot5gom$4v2$1@node2.news.atman.pl>
    <59f649d3$0$654$65785112@news.neostrada.pl>
    <ot76bi$202$1@node1.news.atman.pl>
    <59f72be6$0$15189$65785112@news.neostrada.pl>
    <59f754bc$0$15190$65785112@news.neostrada.pl>
    <ot7o5r$got$3@node1.news.atman.pl>
    <59f768f4$0$643$65785112@news.neostrada.pl>
    <ot7r20$got$5@node1.news.atman.pl>
    <59f7743c$0$15208$65785112@news.neostrada.pl>
    <ot7tus$got$6@node1.news.atman.pl> <ot83q0$v36$1@usenet.news.interia.pl>
    <otdndq$e2l$2@node1.news.atman.pl>
    <59fab82b$0$663$65785112@news.neostrada.pl>
    <otek48$i6o$1@node2.news.atman.pl>
    <59fade6d$0$655$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: 79.173.61.65
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: usenet.news.interia.pl 1509638442 13776 79.173.61.65 (2 Nov 2017 16:00:42
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 2 Nov 2017 16:00:42 +0000 (UTC)
    User-Agent: Xnews/06.02.16 Mime-proxy/1.4.c.4 (Win32)
    X-face: BLh}>?{~CH'WA=)f4?:u-*RM:]E8eg1,C36Huk4z3Ik!._5}RI^y764M6hf6KQJQ'u(&!Q@!5A=z_
    [+$i|I*Y)S@Mh]O.,Z6t$yb9s{9{4Fo+";^*9^.\uB3+KOZlOgFrM)]x:k&Qz"
    X-Posting-Agent: Hamster/2.1.0.11
    X-SigInfo: Generated by Sygnaturkowiec v. 0.1.3.7
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2618119
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik cef c...@i...pl ...

    >>> A to nie wiedziałeś o tym?
    >>> Co innego wjechać jak trzeba wjechać albo nie da się inaczej,
    >>> a co innego jak ktoś świadomie na każdym progu obciąża
    >>> sobie niesymetrycznie zawieszenie.
    >> Ok, ale zawieszenie jest obciążone niesymetrycznie przy każdej
    >> najmniejszej nierówności. Nie da się tego uniknąć. Nawet
    >> najeżdżając na spowalniacz kołami teoretycznie na wprost, zawsze
    >> masz jakąś niesymetryczność. Zawieszenie pracuje - zwłaszcza na
    >> naszych drogach i spowalniacze raczej nie są kluczowym elementem,
    >> który powoduje szybsze zużycie elementów.
    >
    > Owszem pracuje, ale rzadko kiedy w normalnym ruchu przejeżdżasz
    > przez taką ewidentną belkę - zazwyczaj jest jakaś niesymetryczność
    > ale nie takiego rzędu. Nie zastanawiałem się nigdy
    > ile razy trzeba tak najechać, żeby odczuć efekt.
    > Zakładam, że mieści się to w normalnym zużyciu.
    > Tak jak zapewne zmieściło by się rozpędzanie na jedynce do 70km/h
    > ale jakoś nikt tego robi. A już na pewno rzadziej to widać niż
    > najeżdżanie bokiem na próg :-).

    W sumie nigdy sie nad tym nie zastanawiałem, czesto przejezdzam tak
    bokiem bo wtedy komfort przejechania przez próg jest wiekszy a przy busie
    to ma podwójne znaczenie.
    Wazniejsze jest ze staram sie przejezdzac wolno.
    Chyba z tym zuzyciem nie jest tak zle bo autka maja po 400 tysiecy,
    swoznie wymieniane, koncówki drazków tez sie zdazało ale łaczniki
    stabilizatorów nie. Mało tego - w jednym aucie mocowanie łacznika mam w
    takim stanie ze wyglada jakby miał się zaraz rozleciec - i tak wyglada od
    250kkm...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
    "Demokracja prowadzi do dyktatury"
    Platon

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: