  • Data: 2017-11-02 18:00:54
    Temat: Re: Ciągłość przeglądu
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Poldek p...@i...eu ...

    > Zapłaciłbyś w sumie tyle samo.
    > Za te pół roku byś nie zapłacił, ale za te drugie pół roku i
    > pozostałe auta zapłaciłbyś więcej. To jest prawo wielkich liczb.
    > Jak oni to liczą? Tak liczą, że w poprzednich latach wypłacili
    > łącznie jako odszkodowania kwotę XYZ. W ciągu ostatnich 55 lat
    > utrzymywał się trend wzrostowy, więc w przyszłym roku należy
    > szacować, że suma wypłaconych odszkodować będzie wyższa. Trzeba
    > zebrać więc tyle ze składek, żeby starczyło na wypłaty odszkodowań,
    > obsługę systemu i zysk. Nie tylko ty jeden masz pojazd, który jeździ
> [...]

    Moze bym zapłacił tyle samo, moze wiecej a moze mniej bo np. auto
    jezdziłoby tylko tydzien w roku.
    Z ta suma masz oczywiscie teoretycznie racje - tyle ze wtedy wiecej
    zapłaciliby ci co ubezpieczaliby na cały rok.
    A moze nie bo TU naliczałoby sobie wysokie koszty obsługi - kto wie.
    Nawet z ta suma to do konca nie wiadomo, bo jak widzisz gdyby nie nadzór
    to TU chetnie sprzedawałoby tansze polisy. Ale załatwili sobie zmowe
    cenowa poprzez nadzór finansowy i teraz trzeba płacic tak czy siak.

    Wiesz, ja sie nie upieram, ze to powinny byc ubezpieczenia ktore dawałaby
    mozliwosc kupowania na 3 dni, potem 5 dni postoju itp. Chociaz to tez
    dałoby sie zrobic.
    Ale to ze ktos remontuje sobie autko i powiedzmy robi to trzy lata i w
    tym czasie musi płacic OC to jest bzdura na resorach i tyle.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    DZIAŁ KADR PRZYPOMINA PRACOWNIKOM O BADANIACH OKRESOWYCH KRWI I KAŁU