  • Data: 2017-11-02 17:00:42
    Temat: Re: Ciągłość przeglądu
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik cef c...@i...pl ...

    > Owszem pracuje, ale rzadko kiedy w normalnym ruchu przejeżdżasz
    > przez taką ewidentną belkę - zazwyczaj jest jakaś niesymetryczność
    > ale nie takiego rzędu. Nie zastanawiałem się nigdy
    > ile razy trzeba tak najechać, żeby odczuć efekt.
    > Zakładam, że mieści się to w normalnym zużyciu.
    > Tak jak zapewne zmieściło by się rozpędzanie na jedynce do 70km/h
    > ale jakoś nikt tego robi. A już na pewno rzadziej to widać niż
    > najeżdżanie bokiem na próg :-).

    W sumie nigdy sie nad tym nie zastanawiałem, czesto przejezdzam tak
    bokiem bo wtedy komfort przejechania przez próg jest wiekszy a przy busie
    to ma podwójne znaczenie.
    Wazniejsze jest ze staram sie przejezdzac wolno.
    Chyba z tym zuzyciem nie jest tak zle bo autka maja po 400 tysiecy,
    swoznie wymieniane, koncówki drazków tez sie zdazało ale łaczniki
    stabilizatorów nie. Mało tego - w jednym aucie mocowanie łacznika mam w
    takim stanie ze wyglada jakby miał się zaraz rozleciec - i tak wyglada od
    250kkm...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Demokracja prowadzi do dyktatury"