  • Data: 2017-11-02 17:00:42
    Temat: Re: Ciągłość przeglądu
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Poldek p...@i...eu ...

    > Nie wiem, czy auto sprawne, czy porządne, czy dostatecznie
    > wypasione, czy też nieporządne. Nie wiem też, czy zapomniał, czy mu
    > się nie chciało, czy uważał, że jemu jako dziennikarzowi takie
    > rzeczy jak jakieś głupie przeglądy uwłaczają. Przypuszczam, że nic
    > nie stało na przeszkodzie, żeby przegląd zrobić. Mógł zrobić, a nie
    > zrobił. Miliony facetów i nie tylko facetów to robią. Raz w roku.
    > Czasami nawet rzadziej, jak ktoś ma świeże auto. I korona z głowy
    > nie spada. Trzeba trafu, że 77 letnia kobieta wtargnęła gwałtownie
    > na przejście. Gdyby nie to, to pewnie by się nie wydało.
> [...]

    Szkoda ze nie skupiłes sie na poprawieniu czesci w której na podstawie
    gdyban wyciagałes wnioski. Pochopne wnioski oczywiscie bo jakies inne
    mozna wyciagnac z danych typu "chyba", "wydaje mi sie" oraz "ja ze
    szwagrem"...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Boże, użycz mi pogody ducha, abym godził się z tym, czego nie mogę