  • Data: 2017-10-31 13:40:08
    Temat: Re: Ciągłość przeglądu
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 31 października 2017 13:21:41 UTC+1 użytkownik Poldek napisał:

    > Jakby było nieobowiązkowe, to odsetek tych, co wykupili by się
    > zwiększył, czy zmniejszył?
    Z początku tych co nie wykupią byłoby więcej pewnie al;e po kilku spektakularnych
    akcjach typu licytacja majątku bo zrobił szkodę, nie miał Oc i poszło z"cywilnego"
    ilość tych co jednak zdecydowali by się wykupić wzrośnie. Sam wykupiłem ubezpieczenie
    mieszkania+Oc w życiu prywatnym dopiero po tym jak musiałem zapłacić za remont dwóch
    zalanych niżej mieszkań. Wężyk pod baterią w moim mieszaniu pękł;)
    A ceny OC raczej by spadły jakby nieobowiązkowe było. Bo teraz jak jest obowiązkowe
    to ubezpieczyciele nijako zmuszenie zostali przez nadzór do podniesienia składek.