  • Data: 2017-10-31 18:01:03
    Temat: Re: Ciągłość przeglądu
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    > Ten dziennikarz jechał bez badań technicznych, bez prawa jazdy, i
    > bez OC. I jeszcze potrącił pieszego na pasach. Szukanie
    > usprawiedliwienia, że samochód był nowy i drogi (bo chyba był) jest
    > już tylko ośmieszaniem się.

    Ok, no to poniesie konsekwencje (w sensie OC)
    Ja sie tylko pytam, czy ten wypadek był spowodowany niesprawnoscia
    techniczna auta (co by usprawiedliwiało przyczepienie sie do braku
    badan). Bo chyba jeszcze nie przyjeto z załozenia ze brak badan =
    niesprawne auto?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nic tak ludzi nie gorszy jak prawda. Czasem nasuwa się myśl,