  • 21. Data: 2013-06-03 13:53:57
    Temat: Re: Ciągle pada...
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Mariusz [mr.] wrote:
    > Żeby nie było jednostronnie. Spadek dochodów z fotografii zmniejszy
    > jednak środki przeznaczane na dalszy rozwój sprzętu, ale chyba nie aż
    > tak znacząco - to amatorzy podtrzymują branżę, tylko że teraz to oni
    > staną się kluczowym klientem i ich potrzeby.
    >
    > Już bardziej dobił branżę ubytek "od spodu" - wymieranie pstrykaczy
    > wraz z popularyzacją smartfonów.
    >
    > Ale to też nie tragicznie... Teraz naprawdę zostajemy branży już
    > tylko my - zawansowani amatorzy! Proszę o nas dobrze dbać i realizować
    > nasze potrzeby! :)) Bo jak nie, to zajmiemy się czym innym... ;-)

    jesteśmy marginesem.

  • 22. Data: 2013-06-03 13:55:07
    Temat: Re: Ciagle pada...
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    StaM wrote:

    > Tylko snobi podniecaja sie parametrami!
    > StaM

    Snobi podniecaja sie otoczka kultowosci i budowana prze marketing.

    I dzisiaj wielu kupuj najdrozszego Nikona i najlepsze szkla.

  • 23. Data: 2013-06-03 17:39:37
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2013-06-02 16:58, quent pisze:

    > Oby jak najszybciej ;-)

    Nic z tego. Zdjęcie można zrobić, obrobić i opublikować podczas jedzenia
    mentosa (jednego), z filmem tak się nie da. To znaczy da się, ale odstęp
    jakościowy od tego, co powstanie w trzy minuty od tego, co powstanie w
    trzy dni jest znacząco większy niż w fotografii.

    Czas uciekać w film :)

    --
    pozdrawia Adam
    /jak każdy, mam plany na tysiąc lat, tylko wydaje mi się, że się nie

  • 24. Data: 2013-06-03 17:43:13
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik Janko Muzykant napisał:

> [...]
    > jakościowy od tego, co powstanie w trzy minuty od tego, co powstanie w
    > trzy dni jest znacząco większy niż w fotografii.

    Skoro konsumenci sciagaja rvbv(?) i ogladaja na smartfonach, sluchajac z
    glosniczka lub przez pchelki... :)

    > Czas uciekać w film :)

    :-)

  • 25. Data: 2013-06-03 18:01:40
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2013-06-03 17:43, Mr. Misio pisze:

    > Skoro konsumenci sciagaja rvbv(?) i ogladaja na smartfonach, sluchajac z
    > glosniczka lub przez pchelki... :)

    I dobrze, że o tym wspomniałeś. Otóż nawet jeśli byłby to mpeg1
    120x80px/6fps, musi się ruszać i trwać - a to oznacza, że musi być
    scenariusz, tekst, ktoś kto to zagra, nagra, poskleja, udźwiękowi i
    okrasi muzyką. Nie gorzej niż w 4k3D. Bo jak będzie gorzej, to po prostu
    to będzie widać, w każdym razie bardziej niż w przypadku zdjątka z komórki.

    --
    pozdrawia Adam
    /kobiet się nie rozumie, kobiety się odgaduje/

  • 26. Data: 2013-06-03 18:04:45
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

> [...]
    > to będzie widać, w każdym razie bardziej niż w przypadku zdjątka z komórki.

    ojtam
    http://www.iphoneff.com/?p=6249

    ;)

  • 27. Data: 2013-06-03 18:10:04
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Mr. Misio" napisał w wiadomości
    Użytkownik Mariusz [mr.] napisał:
    > A już dziś Leica to taki futerał na iFona... ;)
    > http://connect.dpreview.com/files/p/cms_posts/481392
    7750/LeicaiPhone5case3.jpg

    >Niesamowite :D Fakeowy obiektyw centralnie :D
    >Ale ogolnie to dramat,bo czuje sie mniejszoscia :( uwazam bowiem, ze
    >do dzwonienia jest telefon, do robienia zdjec aparat, do internetu
    >komputer, do ogladania telewizor, do grania konsola/komputer.
    >A trynd jest taki, ze do wszystkiego co wymienilem uzywa sie
    >telefonu... :/

    Bo jestes przestarzaly :-)

    Ludzie chca porozmawiac, ludzie chca robic fotki.
    Chca poczytac w tramwaju, posluchac muzyki na plazy, pograc na
    przerwie, poogladac do poduszki.
    Zajrzec do internetu w miare potrzeby.

    Za to wcale nie chca biegac obwieszeni elektronika.
    I to jest bardzo rozsadna zachcianka, biorac pod uwage ze 90% tej
    elektroniki jest takie same. Az sie pro

    I niech tylko jakosc zdjec z telefonow zrobi sie lepsza, to zegnajcie
    lustrzanki :-)

    J.

  • 28. Data: 2013-06-03 18:15:49
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2013-06-03 18:10, J.F pisze:
    > I niech tylko jakosc zdjec z telefonow zrobi sie lepsza, to zegnajcie
    > lustrzanki :-)

    Lustrzanki?
    To jeszcze ktoś tego używa?
    Myślałem, że to już przeżytek jak płyta CD ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    ElipsaDesign: www.elipsa.info

  • 29. Data: 2013-06-03 18:27:09
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik quent napisał:

    > Lustrzanki?
    > To jeszcze ktoś tego używa?
    > Myślałem, że to już przeżytek jak płyta CD ;-)

    Jestem przestarzaly :(

    kupuje plyty CD :/

  • 30. Data: 2013-06-03 19:53:02
    Temat: Re: Ci?gle pada...
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2013-06-03 18:10, J.F pisze:
    > Za to wcale nie chca biegac obwieszeni elektronika.

    Chcą, chcą :)
    Niekoniecznie biegać, ale lubią kolekcjonować. Nawet jeśli jeden
    wszystkofon będzie mógł wszystko, to zaraz większości zrobi się smutno,
    bo radość z posiadania nowego ma krótki okres połowicznego rozpadu.
    Znowu zmieniać wszystkofon co tydzień bez sensu, poza tym stary się
    wtedy wyrzuca (sprzedaje na allegro/chowa w szufladzie) i koniec końców
    zabawka jest jedna. Dlatego ludzie będą zbierać i... o to chodzi :)

    A gdyby ktoś nie wierzył - dlaczego olek do m43 wciąż nie wypuścił
    sensownego zooma? Bo wypuścił tuzin stałek, które samce sobie zbierają
    jak kiedyś naklejki albo kabzle. I to działa :)

    --
    pozdrawia Adam
    /lubię ciszę i spokój; marzę o małym domku pomiędzy cmentarzem, a kostnicą/