  • 41. Data: 2011-11-24 18:59:43
    Temat: Re: Chytry dwa razy traci, czyli jak "zaoszczędziłem".
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Roman,

    Thursday, November 24, 2011, 6:49:07 PM, you wrote:

    > Aleś se narobił:)))))

    Taż wiem.

    > http://www.proline.pl/?p=PCI-E+SATA+ATA

    To już nowy napęd DVD chyba tańszy.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 42. Data: 2011-11-24 19:02:45
    Od: ptoki <s...@g...com>

    On Nov 23, 11:47 pm, venioo <p...@o...eu> wrote:
> [...]
    _all&feedback_type...

    > taki kabel D-SUB o dl. 15m nie ma prawa poprawnie dzialac. Sam mialem
    > taki 5m (fakt, ze rozgaleziony, a to juz i tak ponad specyfikacje) i
    > ledwo ledwo dawal rade.

    U mnie 15m smiga w 1024x768 i 85Hz. Nie ma odbic i obraz sie nie rozni
    od tego przy kablu krotkim (fabryczny dla tego monitora).
    Zreszta mialem tez przedluzacz zrobiony na skretce cat 5 i tez
    monitory dzialaly w podobnych rozdzielczosciach.
    Duzo zalezy od jakosci drutu z jakiego jest zrobiony kabel.

  • 43. Data: 2011-11-25 11:44:46
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Thu, 24 Nov 2011 13:40:58 +0100,
    Artur M. Piwko <m...@b...pl> screamed:

    Rozpędziłem się. Miałem na myśli PATA.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:219B ]
    [ 12:44:30 user up 12997 days, 0:39, 1 user, load average: 0.75, 0.95, 0.09 ]

    Never violate the Prime Directory! /

  • 44. Data: 2011-11-25 15:05:40
    Od: gary <g...@c...pl>

    Przypomniałem sobie o moim innym zakupie na allegro
    Kontroler PCI-SATA
    Kość BIOSU PLCC przylutowana tylko dwoma nogami
    Przylutowanie wszystkich nóg nie pomogło żaden dysk nie był widoczny
    :)

  • 45. Data: 2011-11-26 16:09:56
    Od: "identifikator: 20110701" <N...@g...pl>

    czy Ty wysterilizowałeś kotkę jeszcze za młodu?
    bo słyszałem, że kotka musi się z raz okocić, bo
    dopadnie ją choroba psychiczna... prawda to?

    powiedz mi jak sobie poradziłeś ze sraliwcami,
    znaczy młodymi kotkami... mnie to czeka nie wiem
    jak się na to przygotować... może Ktoś ma pomysł?

  • 46. Data: 2011-11-27 04:14:20
    Temat: Re: Chytry dwa razy traci, czyli jak
    Od: " MH" <l...@g...pl>

    RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> napisał(a):

> [...]
    > tak jak się obawiałem - poza ciągłym świeceniem diody dysków oraz
    > znacznym spowolnieniem startu komputera - mowy o działaniu nie ma.
    >
    > Diabelstwo nie posiada jakiejkolwiek instrukcji obsługi, zresztą - o
    > czym tu instruować? I po prostu nie działa. Obie sztuki.
    >
    > I tyle mi przyszło z "oszczędności". Jeszcze okazało się, że
    > sprzedającny tnie nieźle na kosztach przesyłki. Oplata za przesyłkę
    > poleconą 5,70, koperta bąbelkowa za 1PLN - zakładaj, że VATowiec do
    > znaczka doliczy 1.31 VATu razem koszt wychodzi 8.01 a kazał sobie
    > zapłacić 18... Ale to już rozkosze niepytania o koszt łącznych

    Wyluzuj !!! Też mam na stanie 3 kocury.. Temat ciutę spoza elektroniki ..
    Zupełnie SERIOty pozaelektroniczne.. Nie mniej jednak , to nie są duże
    koszta.. Kup se nową płytę z prockiem jaki chcesz , kocurom nie pozwalaj na
    wszystko , i będzie Kolego OK..

    Mam 3 kocury na stanie , (no mam pierdolca na tym punkcie) , ale nie pozwalam
    łajzom wlazywać do mojej prototypowni !!

    MH

  • 47. Data: 2011-11-27 04:14:46
    Od: " MH" <l...@g...pl>

  • 48. Data: 2011-11-28 18:33:44
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Kris_gor" <k...@p...onet.pl> wrote in message

    > Nie pamiętam, czy u tego gościa, czy nie, ale też kupiłem takie dwie
    > sztuki i tez nie działały ;-( Co wiecej po podpięciu blokowały płytę
    > główną,

    Zastanawiam się jaki scalak jest w stanie obsłużyć taką konwersję
    SATA na PATA bez szybkiego procesora w środku... Czy protokół
    komend do dysku jest taki sam w obu? To tylko manipulacja
    sygnałami aby je uszeregowić i przenieść na wyższą nośną?

    Może ta przejściówka będzie działać tylko z HDD a z CD-ROM nie?
    Pytań takich można stawiać wiele... :-)

  • 49. Data: 2011-11-28 18:35:33
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Marek Borowski" <m...@b...com> wrote in message
    > To nie sa oszustwa. Zeby cos wyslac p* polska poczta trzeba stracic z
    > dojazdem co najmniej 1h. Nawet jak wysylasz kilka paczek o i tak 10 PLN
    > jest stawka zalosna. Myslacy inaczej nie moga zrozumiec iz to sa koszty
    > wysylki. Jak odbierzesz osobicie to ich nie ponosisz.

    chcesz powiedzieć że za skok na pocztę z 10 kopertami należy się 100zł?
    to umówmy się, że jak będziesz mieć conajmniej 10 kopert dziennie do
    wysłania to zatrudnię się u Ciebie na etat, ok? Mało kto zarabia 100zł
    za wycieczkę na pocztę, nawet jeśli byłaby trwać "całą" "długą" godzinę...

  • 50. Data: 2011-11-28 22:53:13
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2011-11-26 17:09, identifikator: 20110701 wrote:
    > czy Ty wysterilizowałeś kotkę jeszcze za młodu?
    > bo słyszałem, że kotka musi się z raz okocić, bo
    > dopadnie ją choroba psychiczna... prawda to?

    Urban legend.

    > powiedz mi jak sobie poradziłeś ze sraliwcami,
    > znaczy młodymi kotkami... mnie to czeka nie wiem
    > jak się na to przygotować... może Ktoś ma pomysł?

    Nie dotykać się. Najpierw kocica będzie je samodzielnie pielęgnowała, a
    następnie automagicznie nauczą się używać kuwety.

    A tak w ogóle to NTG.
    Zajrzyj sobie na pl.rec.zwierzaki.koty

    Piotrek