  • 31. Data: 2011-11-23 22:47:25
    Temat: Re: Chytry dwa razy traci, czyli jak "zaoszczędziłem".
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2011-11-23 14:48, gary pisze:
    > trzeba było zacząć od tego :)
    >
    > http://allegro.pl/show_user.php?uid=7829309&type=fb_
    all&feedback_type=fb_recvd_neg

    taki kabel D-SUB o dl. 15m nie ma prawa poprawnie dzialac. Sam mialem
    taki 5m (fakt, ze rozgaleziony, a to juz i tak ponad specyfikacje) i
    ledwo ledwo dawal rade.

    --
    venioo
    GG:198909

  • 32. Data: 2011-11-23 23:37:47
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello venioo,

    Wednesday, November 23, 2011, 11:47:25 PM, you wrote:

    all&feedback_type=fb_recvd_neg
    > taki kabel D-SUB o dl. 15m nie ma prawa poprawnie dzialac. Sam mialem
    > taki 5m (fakt, ze rozgaleziony, a to juz i tak ponad specyfikacje) i
    > ledwo ledwo dawal rade.

    E, tam - na 640x480 da radę.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 33. Data: 2011-11-24 07:06:51
    Od: Kris_gor <k...@p...onet.pl>

    > Ale ja olewam koszt przesyłki - sam zawaliłem sprawę nie pytajac o to
    > przed kupnem. Natomuiast widze w komentarzach, że wyegzekwowanie
    > zwrotu kosztów za przesyłke z reklamacja jest wątpliwe. Poza tym
    > martwi mnie to, że 2 sztuki na 2 nie działają - nie mam najmniejszej
    > gwarancji, że wymienione zadziałają.

    Nie pamiętam, czy u tego gościa, czy nie, ale też kupiłem takie dwie
    sztuki i tez nie działały ;-( Co wiecej po podpięciu blokowały płytę
    główną,

  • 34. Data: 2011-11-24 07:51:28
    Od: Dariusz Dorochowicz <_...@w...com>

    > Wtyk z kluczem - nie da się włożyć z przesunięciem czy odwrotnie.
    > Zasilanie jest poprawne.
    > Nie ma zwarcia do obudowy.
    > Próbowałem przełączać Master/Slave - bez rezultatu.

    No to chyba rzeczywiście masz problem. Bo nie wydaje mi się, żeby
    ustawienia w biosie miały cokolwiek do tego. Z drugiej strony... Może
    czas zmienić napędy? Dwa razy prześlesz pocztą te przejściówki i masz
    nowy napęd ;)
    Może od razu na BR?

    Kiedyś były dostępne przejściówki gigabajta, z nimi nigdy problemu nie
    było, ale dawno nie widziałem. Obudowane, z rozsądnie poprowadzonym
    zasilaniem (kabel zasilający dysk przechodził po prostu przez
    przejściówkę).

    Pozdrawiam

    DD

  • 35. Data: 2011-11-24 07:56:05
    Od: Dariusz Dorochowicz <_...@w...com>

    W dniu 2011-11-23 20:13, Grzegorz Brzęczyszczykiewicz pisze:

    > To może coś w tym stylu ?
    >
    > http://allegro.pl/kontroler-pci-e-esata-ii-sata-ii-a
    ta133-44354-i1952672024.html

    Wiesz, sam pomysł jest może i dobry, ale jak miałbym tyle wydać na
    możliwość podłączenia starego napędu, to po prostu kupiłbym nowy :)

    Pozdrawiam

    DD

  • 36. Data: 2011-11-24 12:40:58
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Wed, 23 Nov 2011 14:43:03 +0100,
    RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl> screamed:
    > W rozpędzie nie zwrócilem uwagi, jak bardzo budżetową płytę główną mi
    > sprzedawca wybrał - ASUS P8H61-M LX :( Krótko - bez portów PATA.
    > Ponieważ płyta, procesor i nowa pamięć dość radykalnie naruszyła mój
    > budżet stwierdziłem, że muszę jakoś inaczej poradzić sobie z moimi
    > napędami DVD.
    > Znalazłem przejsciówki: http://allegro.pl/show_item.php?item=1918732806
    > tanie jak barszcz i teoretycznie załatwiające problem.

    Lepiej działają SATA via PCI. Tylko trzeba się upewnić, że będzie się
    dało z danego modelu zabootować.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:226B ]
    [ 13:40:21 user up 12996 days, 1:35, 1 user, load average: 0.63, 0.89, 0.04 ]

    We read Knuth so you don't have to. -- Tim Peters

  • 37. Data: 2011-11-24 13:49:21
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Artur,

    Thursday, November 24, 2011, 1:40:58 PM, you wrote:

    > Lepiej działają SATA via PCI. Tylko trzeba się upewnić, że będzie się
    > dało z danego modelu zabootować.

    Ale ja potrzebuję PATA a nie SATA. SATA mam.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 38. Data: 2011-11-24 16:37:40
    Od: "Roman" <g...@w...pl>

    > Ale ja potrzebuję PATA a nie SATA. SATA mam.

    http://allegro.pl/kontroler-pci-do-ide-ata-133-x2-it
    e8212-i1951272215.html
    http://allegro.pl/kontroler-ide-ata-silicon-image-i1
    945766473.html
    http://allegro.pl/kontroler-pci-raid-4x-ata-pata-lsi
    -p5110703-64mb-i1934341435.html

    pozdrawiam
    Roman

  • 39. Data: 2011-11-24 16:46:54
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Roman,

    Thursday, November 24, 2011, 5:37:40 PM, you wrote:

    > http://allegro.pl/kontroler-pci-do-ide-ata-133-x2-it
> [...]

    Jasne. Tylko, że ta plyta złączy PCI również nie posiada. Jedynie
    PCI-E x1 (3 sztuki) i x16 (jedną sztukę).

    Pierwszy raz u tego sprzedawcy podjąłem decyzję o zakupie płyty przed
    sprawdzeniem jej specyfikacji. I to był błąd - płyta za bardzo
    budżetowa. W najczarniejszych snach się nie spodziewałem braku PATA i
    PCI.

    Tak, wiem - chytry dwa razy traci i stąd właśnie taki a nie inny tytuł
    wątku.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 40. Data: 2011-11-24 17:49:07
    Od: "Roman" <g...@w...pl>

    > Jasne. Tylko, że ta plyta złączy PCI również nie posiada. Jedynie
    > PCI-E x1 (3 sztuki) i x16 (jedną sztukę).

    Aleś se narobił:)))))

    http://www.proline.pl/?p=PCI-E+SATA+ATA

    pozdrawiam
    Roman