  • 51. Data: 2011-11-30 23:15:06
    Temat: Re: Chytry dwa razy traci, czyli jak "zaoszczędziłem".
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 28 Nov 2011, Pszemol wrote:

    > Zastanawiam się jaki scalak jest w stanie obsłużyć taką konwersję
    > SATA na PATA bez szybkiego procesora w środku... Czy protokół
    > komend do dysku jest taki sam w obu?

    Streszczenie:
    "SATA is a serial interface that tries to emulate PATA"

    http://www.ata-atapi.com/

    pzdr, Gotfryd

  • 52. Data: 2011-12-03 11:33:43
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    identifikator: 20110701 wrote:
    > czy Ty wysterilizowałeś kotkę jeszcze za młodu?
    > bo słyszałem, że kotka musi się z raz okocić, bo
    > dopadnie ją choroba psychiczna... prawda to?

    wierutna bzdura, kotka powinna byc nastepnie wysterylizowana jak skonczy karmic
    bo nie miec np ropomacicza. O koniecznosci sterylizacji w ramach kontroli
    urodzin szkoda pisac bo jestesmy 100lat za murzynami.

    > powiedz mi jak sobie poradziłeś ze sraliwcami,
    > znaczy młodymi kotkami... mnie to czeka nie wiem
    > jak się na to przygotować... może Ktoś ma pomysł?

    Nic, kotka sama wszystko dopilnuje a male lobuzy same beda robic do zwirku, sa
    zwirki o malych ziarnach. Raczej nie do piasku bo szybko sie paskudzi a kot do
    brudnego nie lubi robic.

    Aby nie bylo OT moj kot czuje miete do pudelka w ktorym mam elementy pasywne,
    rezystory, kondensatory - zawsze wywalal mi zawartosc przegrodek lapa ;)

  • 53. Data: 2011-12-03 13:28:16
    Od: Artur Stachura <k...@p...onet.eu>

    On Sat, 3 Dec 2011 12:33:43 +0100, Papkin <s...@s...net> wrote:
    > Aby nie bylo OT moj kot czuje miete do pudelka w ktorym mam elementy pasywne,
    > rezystory, kondensatory - zawsze wywalal mi zawartosc przegrodek lapa ;)

    Dla mojej kotki najlepszą zabawką jest "pajączek" skręcony z kilku
    krótkich kawałków sztywnego przewodu. Co jakiś czas trzeba robić
    nowego, bo poprzedni ginie gdzieś pod meblami...

    Lepszy jest tylko punkt światła ze wskaźnika laserowego, ale z tym
    trzeba uważać, no i potrzebny jest operator. Gdyby tak przyczepić
    taki wskaźnik do ramienia poruszanego serwami w losowy sposób...
    Tylko trzeba by jakoś zapobiec możliwości poświecenia w oko, albo
    zastosować mniej "ostre" źrodło światła...

    --
    Artur Stachura