  • 21. Data: 2011-11-23 18:42:37
    Temat: Re: Chytry dwa razy traci, czyli jak "zaoszczędziłem".
    Od: NoTak <g...@z...gov.pl>

    W dniu 2011-11-23 19:36, Grzegorz Brzęczyszczykiewicz pisze:

    > A CableSelect ?
    >
    > G.B.

    Te przejsciowki dzialaja jesli juz to tylko z masterem, sprawdzone na 3
    dyskach 2 plytach i 3 napedach.

    Zadnego napedu nie udalo sie uruchomic zreszta sprzedawca twierdzil ze z
    CD sa problemy czyli znajac zycie w 90% przypadkow nie da sie tego
    uruchomic z napedem CD/DVD.

  • 22. Data: 2011-11-23 19:13:01
    Od: Grzegorz Brzęczyszczykiewicz <g...@o...pl>

> [...]
    >
    > Zadnego napedu nie udalo sie uruchomic zreszta sprzedawca twierdzil ze z
    > CD sa problemy czyli znajac zycie w 90% przypadkow nie da sie tego

    To może coś w tym stylu ?

    http://allegro.pl/kontroler-pci-e-esata-ii-sata-ii-a
    ta133-44354-i1952672024.html

    G.B.

  • 23. Data: 2011-11-23 20:43:47
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    > Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" napisał w wiadomości grup
    > I to jest wlasnie ten moment w ktorym sie zastanawiam czy taki sprzet jest
    > naprawde taki tani, czy do nas trafiaja odrzuty.

    Jak dla mnie z pełną premedytacją jest ten złom upychany u nas. Niewielki
    odsetek odsyła, jak w warunkach pisze że za przesyłkę zwrotną płaci
    kupujący. Inaczej jak wytłumaczyć podrabiane pendrive czy karty SD 64GB za
    śmieszne pieniądze. Jakby się nie opłacało to by nie sprzedawali.

    --
    Irokez

  • 24. Data: 2011-11-23 20:49:54
    Od: Marek Borowski <m...@b...com>

    On 23-11-2011 15:30, ToMasz wrote:
    > Druga sprawa. Jeśli dopratrujesz się oszustw na przesyłkach,
    To nie sa oszustwa. Zeby cos wyslac p* polska poczta trzeba stracic z
    dojazdem co najmniej 1h. Nawet jak wysylasz kilka paczek o i tak 10 PLN
    jest stawka zalosna. Myslacy inaczej nie moga zrozumiec iz to sa koszty
    wysylki. Jak odbierzesz osobicie to ich nie ponosisz.

    Pozdrawiam

    Marek

  • 25. Data: 2011-11-23 20:51:30
    Od: Michał Smolnik <m...@f...pl>

    W dniu 23.11.2011 15:38, gary pisze:

    > uważaj na ten zasilacz
    > czymś takim spaliłem dysk 400 GB
    > (i dane)

    Mam taki. Uważaj też na kabel.
    Kabel sieciowy z tego zasilacza ma 0.nic miedzi a wytłoczone 0.5mm2 16A.
    Wywaliłem do elektrośmieci.

    Pozdrawiam,
    Michał

  • 26. Data: 2011-11-23 21:44:43
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    RoMan Mandziejewicz wrote:
    > Hello,
    >
    > Miałem niedawno niesympatyczną awarię komputera - kocica zaszczała
    > kartę grafiki i płytę główną.

    Czemu nie masz zamknietej budy? Kicia moze chora...

    > W trybie pilnym musiałem kupić nową płytę - a ponieważ poprzedni
    > procek to "tylko" Core2Duo na LGA775 i poprzednie pamięci to "ledwie"
    > DDR2, to trzeba było kupic wszystko :(

    albo namierzyc plyte na allegro, chyba ze grasz w BF3 to nowy sprzet sie
    przyda?

    > sprzedawca wybrał - ASUS P8H61-M LX :( Krótko - bez portów PATA.

    a robia jeszcze z lpt i rs232? Mam plyte z 2007 roku, na razie ze wszystkim co
    potrzeba :)

    > Ponieważ płyta, procesor i nowa pamięć dość radykalnie naruszyła mój
    > budżet stwierdziłem, że muszę jakoś inaczej poradzić sobie z moimi
    > napędami DVD.

    Hmm a po co Ci naped DVD? Filmy? U mnie naped DVD marki NEC padl sam z siebie
    a prawie w ogole nie eksploatowany, moze nagral 10plyt, odczytal 10 (w tym 5
    podczas instalacji OS i sterownikow?).

    Cholerne napedy DVD, CD. Moze jakbym trzymal ten naped odpiety od zasilacza to
    byl nadal zyl, nawet uszczelki dziad nie ma... stare cd x2 mialy!

  • 27. Data: 2011-11-23 21:52:09
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Papkin,

    Wednesday, November 23, 2011, 10:44:43 PM, you wrote:

    > Czemu nie masz zamknietej budy?

    Bo przez ćwierć wieku żaden kot, w tym niekastrowane i znaczące
    kocury, mi takiego numeru nie wyciął.

    > Kicia moze chora...

    Nie sądzę - chore kotki posikują w różnych miejscach ale nie zachowują
    się jak znaczące kocury. Tym bardziej w pełni wysterylizowane kotki.

    > albo namierzyc plyte na allegro, chyba ze grasz w BF3 to nowy sprzet sie
    > przyda?

    Nie kupuję używanych samochodów i uzywanych płyt głównych.

    > a robia jeszcze z lpt i rs232?

    Lepsza mają.

    > Mam plyte z 2007 roku, na razie ze wszystkim co
    > potrzeba :)

    A ja półtorej roku temu wymieniałem (piorun trzepnął) i jeszcze się
    załapałem na 775 i DDR2...

    > Hmm a po co Ci naped DVD? Filmy?

    Backupy? Takie dziwne?

    > U mnie naped DVD marki NEC padl sam z siebie a prawie w ogole nie
    > eksploatowany, moze nagral 10plyt, odczytal 10 (w tym 5 podczas
    > instalacji OS i sterownikow?).

    Masz pecha.

    > Cholerne napedy DVD, CD. Moze jakbym trzymal ten naped odpiety od zasilacza to
    > byl nadal zyl, nawet uszczelki dziad nie ma... stare cd x2 mialy!

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 28. Data: 2011-11-23 22:00:55
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Papkin napisał:

    > a robia jeszcze z lpt i rs232? Mam plyte z 2007 roku, na razie ze
    > wszystkim co potrzeba :)

    Kilka tygodni temu kupowałem płytę. Chciałem żeby miała USB3, więc
    tak zwana nowoczesna. Ale LPT i RS232 też było -- w postaci złącz.
    Czy było PATA, tego nie pamiętam, ale chyba jedno tak. Też Asus.

    --
    Jarek

  • 29. Data: 2011-11-23 22:01:03
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    Backup na DVD to hmmm dziwne ;) Dysk twardy na SATA i hot swap - bez nalotu,
    bez klopotu. Oczywiscie kable pozniej odpinamy ale Tobie mowic tego nie trzeba.

    PS
    Masz UPS przed kompem? U mnie nigdy nic nie padlo od wyladowania
    atmosferycznego, a jest troche linii napowietrznej, troche podziemnej. APC 750
    black (idealna uzywaka z allegro w cenie plastikowych szmelcow made in china
    chodzi juz 6-7rok bez zajakniecia). Choc jak walnie w kabel i to blisko to
    swiety Boze nie pomoze co nie ;)

  • 30. Data: 2011-11-23 22:46:08
    Od: venioo <p...@o...eu>

    W dniu 2011-11-23 15:30, ToMasz pisze:
    > sęk w tym ze za 9.99zł nikomu się niechce działać

    ale liczac 32000 transakcji po 9.99 to juz zainteresuje odpowiedni UKS :)

    --
    venioo
    GG:198909