  • 11. Data: 2011-11-23 15:50:25
    Temat: Re: Chytry dwa razy traci, czyli jak
    Od: " nenik" <n...@g...pl>

    > W rozpędzie nie zwrócilem uwagi, jak bardzo budżetową płytę główną mi
    > sprzedawca wybrał - ASUS P8H61-M LX :( Krótko - bez portów PATA.
    > Ponieważ płyta, procesor i nowa pamięć dość radykalnie naruszyła mój
    > budżet stwierdziłem, że muszę jakoś inaczej poradzić sobie z moimi
    > napędami DVD.

    Ja nacialem sie na "oryginalny"
    http://allegro.pl/500gb-usb-2-5-seagate-momentus-500
    -gb-fvat-i1948911254.html
    sprzedajacy ten sam, dalej upycha goracego kartofla na allegro .
    Seagate robi hdd momentus , problem jest taki ze nie sprzedaje ich jako usb .
    Zadnej naklejki na zewnatrz jak i wewnatrz ze to seagate , montaz typowo
    garazowy , nie pozostalo nic innego jak zwrot .

    Mp3 pentagrama z dyktafonem pobilo szczyt glupoty , mikrofon umieszczony co
    prawda w srodku ale calkowicie osloniety ze wszystkich stron plastikiem, a 1cm
    dalej otwory do tego mikrofonu . Widocznie sonczyly sie male mikrofony to
    wsadzili wieksze zamienniki w inne miejsce gdzie dzwiek nie dochodzi .

    Wlasciwie chinczycy sa w idealnej sytuacji , zbyt jest zawsze reklamacji nigdy .

  • 12. Data: 2011-11-23 15:57:14
    Temat: Re: Chytry dwa razy traci, czyli jak "zaoszczędziłem".
    Od: Dariusz Dorochowicz <_...@w...com>

    > Znalazłem przejsciówki: http://allegro.pl/show_item.php?item=1918732806
    > tanie jak barszcz i teoretycznie załatwiające problem.
    >
    > Dzisiaj przyszły. Tandeta straszna, z drżeniem serca podłączyłem i -
    > tak jak się obawiałem - poza ciągłym świeceniem diody dysków oraz
    > znacznym spowolnieniem startu komputera - mowy o działaniu nie ma.
    >
    > Diabelstwo nie posiada jakiejkolwiek instrukcji obsługi, zresztą - o
    > czym tu instruować? I po prostu nie działa. Obie sztuki.

    Coś podobnego miałem, twarde dyski na tym chodziły dobrze, co do napędów
    optycznych - nie pamiętam, ale chyba też nie robiły problemów.

    Ważne: wtyczka była na tyle wąska, że dało się przesunąć o 1 rządek - i
    wtedy była kupa. Na dodatek to, co widzę (na tyle, na ile mogę
    rozpoznać) ma klucz złącza jakby z przeciwnej strony.
    Zresztą zdjęcie z dyskiem pokazują jak powinno być (ja miałem takie
    coś), zdjęcie bez dysku jakby nie przystaje do tego, co być powinno. I
    na dodatek to, co ja miałem bez klucza było, więc można było spokojnie i
    przesunąć.
    No i oczywiście trzeba było coś podłożyć, żeby płytka nie zwarła do
    obudowy dysku. Znając Chińczyków - sprawdź, czy przejściówka zasilania
    podaje 5V - czasem im się zdarza włożyć parę kabelków odwrotnie albo źle
    zacisnąć któreś ze złącz.
    Aha, i jeszcze jedna bardzo ważna rzecz: sprawdź zworki na napędach. Na
    slave to raczej nie ma szans zadziałać.

    Pozdrawiam

    DD

  • 13. Data: 2011-11-23 16:27:18
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Dariusz,

    Wednesday, November 23, 2011, 4:57:14 PM, you wrote:

> [...]
    > zacisnąć któreś ze złącz.
    > Aha, i jeszcze jedna bardzo ważna rzecz: sprawdź zworki na napędach. Na

    Wtyk z kluczem - nie da się włożyć z przesunięciem czy odwrotnie.
    Zasilanie jest poprawne.
    Nie ma zwarcia do obudowy.
    Próbowałem przełączać Master/Slave - bez rezultatu.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 14. Data: 2011-11-23 16:45:48
    Od: Maksymilian Dutka <"maxdutka[blebleble]"@gmail.com>

    W dniu 2011-11-23 15:38, gary pisze:

    > uważaj na ten zasilacz
    > czymś takim spaliłem dysk 400 GB
    > (i dane)

    Mój z podobnego zestawu odmówił dawania prądu. Przy odłączonym
    obciążeniu jakieś tam napięcie jest.
    Po pierwszych oględzinach wygląda na to że rdzeń lata w karkasie, na
    razie zalałem lakierem, i się suszy od jakiś 2 tyg :D
    Pewnie jak będzie potrzebny to się zabiorę za naprawę.

    Maksymilian Dutka

  • 15. Data: 2011-11-23 17:00:56
    Od: NoTak <g...@z...gov.pl>

    > Wtyk z kluczem - nie da się włożyć z przesunięciem czy odwrotnie.
    > Zasilanie jest poprawne.
    > Nie ma zwarcia do obudowy.
    > Próbowałem przełączać Master/Slave - bez rezultatu.

    A co twoj filtr uzytkownikow na to ? Moze on da ci dobra rade ?

  • 16. Data: 2011-11-23 17:09:29
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    >Ale ja olewam koszt przesyłki - sam zawaliłem sprawę nie pytajac o to
    >przed kupnem. Natomuiast widze w komentarzach, że wyegzekwowanie
    >zwrotu kosztów za przesyłke z reklamacja jest wątpliwe. Poza tym
    >martwi mnie to, że 2 sztuki na 2 nie działają - nie mam najmniejszej
    >gwarancji, że wymienione zadziałają.

    I to jest wlasnie ten moment w ktorym sie zastanawiam czy taki sprzet
    jest naprawde taki tani, czy do nas trafiaja odrzuty.

    J.

  • 17. Data: 2011-11-23 17:14:13
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    > Znalazłem przejsciówki: http://allegro.pl/show_item.php?item=1918732806
    > tanie jak barszcz i teoretycznie załatwiające problem.

    Ja kupiłem taką przejściówkę do dysk WD Caviar 1TB na SATA, płyta nie miała
    SATA.
    Pochodziła z miesiąc i padła. Poszedłem do sklepu gdzie kupiłem (cena chyba
    25zł) i wymieniłem na nową.
    Niestety nie działała. Poszedłem i przy sprzedawcy kazałem wymienić i
    sprawdzić na dysku WD 1TB.
    Wyciągał nowe z pudełka i sprawdzał i chyba 4 z kolei zadziałała. :-)
    Na razie działa, transfer maksymalny 100MB/s.
    Na tych przejściówkach trzeba zwrócić uwagę, gdzie jest HOST a gdzie Drive,
    bo niby z opisu wynika, że są symetryczne, ale niedokońca tak jest. :-)

  • 18. Data: 2011-11-23 17:31:08
    Od: "identifikator: 20110701" <N...@g...pl>

    ciesz się, że nie masz tego problemu:
    http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?t=184
    2153&highlight=

    ;o)))

  • 19. Data: 2011-11-23 18:08:53
    Od: John Smith <d...@b...pl>

    > Wtyk z kluczem - nie da się włożyć z przesunięciem czy odwrotnie.
    > Zasilanie jest poprawne.
    > Nie ma zwarcia do obudowy.
    > Próbowałem przełączać Master/Slave - bez rezultatu.

    A jest możliwość przestawienia interface na SATA1? Stara kość może być
    na płytce.
    K.

  • 20. Data: 2011-11-23 18:36:37
    Od: Grzegorz Brzęczyszczykiewicz <g...@o...pl>

    > Wtyk z kluczem - nie da się włożyć z przesunięciem czy odwrotnie.
    > Zasilanie jest poprawne.
    > Nie ma zwarcia do obudowy.
    > Próbowałem przełączać Master/Slave - bez rezultatu.

    A CableSelect ?

    G.B.