    From: Czornyj <m...@c...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Chyba wypowiedz hibernatusa.
    Date: Sun, 9 Jan 2011 11:49:50 -0800 (PST)

    > Moja "niech " do druku wywodzi si raczej z mojego " wiatopogl du
    > fotograficznego", ni oceny sprawno ci technologii jako takiej. Obraz
    > srebrowy jest po prostu dla mnie czym niewirtualnym, czym czemu mo na
    > zaufa (w sensie niesionej tre ci) bardziej ni wydrukowi. Odbitka - czy to
    > manipulowana p dzlem podczas robienia bromoleju, czy fotoszopem przed
    > wydrukiem - ju tak dla mnie nie jest. Cho przyznam, e drukarka jest
    > wygodniejsza, mo e by szybsza (cho odbitki w ciemni sz y mi w zasadzie tak
    > samo szybko) i bardziej zabawna.

    Dla mnie nie ma różnicy - co za problem naświetlić bezecne pierdoły na
    dowolnym papierze? Wszystko można zmanipulować, w dodatku w
    dzisiejszych czasach w bajecznie prosty i szybki sposób. To są
    wszystko wyłącznie kwestie sentymentów wobec medium, do którego
    najbardziej przywykliśmy i nie ma sensu dorabiać do tego ideologii.
    Niechęć wobec wydruków jest trochę na zasadzie "No jakżesz może mi się
    podobać piosenka, którą pierwszy raz słyszę?"