  • Data: 2011-01-07 22:13:31
    Temat: Re: Chyba wypowiedz hibernatusa.
    Od: "Marcin [3M]" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Czornyj" <m...@c...pl> napisał w wiadomości
    news:6fc2174d-efd1-406b-b03e-bf5f61ec934e@w2g2000yqb
    .googlegroups.com...
    >O ile argument z negatywem B&W 4x5" vs RAW z D700 do mnie mocno
    >przemawia, o tyle zdecydowanie wolę wydruk niż powiększenie -
    >czyściej, szybciej, precyzyjniej, bardziej przewidywalnie, o niebo
    >szersze spektrum podłoży, lepsze właściwości archiwalne, większa skala
    >barw, wyższy kontrast, bezlitosna ostrość i do tego rączki nie
    >śmierdzą. Po tym, co zaoferowała mi cyfrowa świetlnia do smrodliwych
    >mroków analogowej ciemni nie dałbym się końmi zaciągnąć.

    A dla mnie różnica między srebrem a pigmentem/atramentem wygląda podobnie
    jak różnica między brązem a "brązem kompozytowym" w rzeźbie.
    Ten ostatni daje się nawet patynować, a nawet potrafi oszukać złomiarzy...
    Ale to nie to samo...

    Za to kolor - no mercy. Używam, jak nie mam wyjścia (w postaci 40+ MP).