  • Data: 2013-01-07 21:25:37
    Temat: Re: Chyba mnie uj strzeli z HD6870...
    Od: Michal <d...@d...mailexpire.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-01-07 20:42, R.e.m.e.K pisze:
    > Na pewno nie dala? ;-)
    >
    > http://img835.imageshack.us/img835/6366/qttemphp3136
    .png
    > http://img854.imageshack.us/img854/3169/qttempgq3136
    .png
    > Mam Radeona HD6850.

    Z czego to są screeny? Wygląda obiecująco, w odróżnieniu od
    np: Handbrake nightly https://build.handbrake.fr/view/OpenCL/

    Co prawda to są tylko buildy developerskie, ale Handbrake OpenCL było
    nawet w oficjalnych materiałach reklamowych OpenCL AMD na 2012 r.
    Mamy 2013 r. i nadal jest źle - wykorzystanie GPU przy konwersji
    materiału TS nagranego bezstratnie z TV (MPEG2) na H264 daje
    wykorzystanie GPU na poziomie 1-2% i co ciekawe przebiega WOLNIEJ niż
    konwersja na samym CPU, do tego żadnym potężnym tylko dolne stany
    średnie czyli Phenom II X4 965.

    --
    /MB