  • Data: 2013-01-07 23:17:17
    Temat: Re: Chyba mnie uj strzeli z HD6870...
    Od: Michal <d...@d...mailexpire.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-01-07 22:39, R.e.m.e.K pisze:
    > A probowales MediaCoder? On wspiera CUDA, moze tez OpenCL - nie wiem, nie
    > sprawdzalem.
    > http://www.mediacoderhq.com/

    Tak - to jest "soft sponsorowany" i od dawna wspiera tylko zamknięte
    rozwiązania nVidia CUDA i intel QuickSync. Otwartego OpenCL nie i raczej
    to się nie zmieni, bo Kronos Gr nie zapłaci za implementację.

    Co ciekawe nawet takie wynalazki jak "4Videosoft Blu-ray Ripper" czy
    "Aiseesoft Blu-ray to MKV Ripper" (wbrew pozorom to nie tylko rippery -
    w końcu mało kto ma nawet napęd BDROM w komputerze, ale również normalne
    konwertery różnych plików do H264 wspierające CUDA i OpenCL) dają
    znikomy, a właściwie praktycznie żaden wzrost wydajności przy
    wykorzystaniu GPU w procesie konwersji. Na dziś poza drogim softem
    komercyjnym praktycznie nie ma programów potrafiących wykorzystać GPU
    w procesie konwersji :/

    --
    /MB