  • 31. Data: 2015-06-17 11:57:50
    Temat: Re: Chwalę się - 250tys. km
    Od: RD <r...@g...com1>

    W dniu 2015-06-16 o 23:40, Pszemol pisze:
    > "lublex" <l...@o...pl> wrote in message
    ps.com...

    > Po co Ci ten mechanik skoro to takie niezawodne auto?
    > Ja nie znam żadnych mechaników do swoich hond i toyot...

    A ja od swojej Toyoty znam. Znam też takich, co w niektórych przypadkach
    za głowy się łapią, jak patrzą na silnik D-4D i mówią, żeby sprzedać
    albo zmienić silnik. Są też tacy, do których jak się zajeżdża, to znają
    przypadłości D-4D i od razu umawiają termin i podają kwotę z grubsza za
    usługę. *Specjalizują* się w Toyotach, Hondach, Nissanach,...

    Sam mam Toyotę i chwalę sobie jej niezawodność, ale podkładki pod
    wtryskami trzeba było wymienić. Przez ostatnie 150tys. dwa razy.

    I przestań w tym wątku już lansować japonki.

  • 32. Data: 2015-06-17 12:02:41
    Od: RD <r...@g...com1>

    W dniu 2015-06-17 o 04:53, Pszemol pisze:

    > Szkoda że na filmie nie pokazujesz jak wyglądają jego drzwi ;-)
    >
    > p.s. miałem poldka parę lat i wiem co to za zaraza, nie zazdroszczę.

    Masz tu swoją hondę:

    https://www.google.pl/search?q=drzwi+civic+rdza&tbm=
    isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0CCAQsARqFQoTCMW6icO
    8lsYCFUO2FAodGBIAQw&biw=1280&bih=673

    i przestań się już wszystkiego czepiać.

  • 33. Data: 2015-06-17 18:29:00
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2015-06-16 23:22, Pszemol wrote:
    > Swoją drogą kto ma dziś w aucie 1998 roku
    > tylko 260 tysięcy km przejechane???? dziwne.

    Ja mam 54tyś w autku z 2002 roku. Aproksymując wyjdzie pewno nie więcej
    jak 70@1998 przy tym tempie. Ludzie radzą żeby kręcić licznik do przodu
    bo nikt nie kupi.

  • 34. Data: 2015-06-17 18:48:09
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "RD" <r...@g...com1> wrote in message

> [...]
    > przypadłości D-4D i od razu umawiają termin i podają kwotę z grubsza za
    > usługę. *Specjalizują* się w Toyotach, Hondach, Nissanach,...

    Jak słucham takich doradców to uciekam zanim moje auto dotkną.

    > Sam mam Toyotę i chwalę sobie jej niezawodność, ale podkładki pod
    > wtryskami trzeba było wymienić. Przez ostatnie 150tys. dwa razy.

    Byłeś u speca? :-)

    > I przestań w tym wątku już lansować japonki.

    Dlaczego?

  • 35. Data: 2015-06-17 20:04:32
    Od: Robert Bylinowicz <s...@g...com>

    > Szkoda że na filmie nie pokazujesz jak wyglądają jego drzwi ;-)
    >
    > p.s. miałem poldka parę lat i wiem co to za zaraza, nie zazdroszczę.

    Złego słowa nie powiem. A oto drzwi. Rzeczywiście, wieje z każdej strony;).

    https://www.youtube.com/watch?v=f3uZ7Bet_Q4

    ---
    Avast.

  • 36. Data: 2015-06-17 20:09:05
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Robert Bylinowicz" <s...@g...com> wrote in message

    > Złego słowa nie powiem. A oto drzwi. Rzeczywiście, wieje z każdej
    > strony;).
    >
    > https://www.youtube.com/watch?v=f3uZ7Bet_Q4

    Super! Biorę... ile zł? ;-)

    > ---
    > antywirusowe Avast.

    Czy mozesz tych śmieci/reklamy nie dosyłać? Ustaw to prosze w Avascie...

  • 37. Data: 2015-06-17 20:26:58
    Od: Robert Bylinowicz <s...@g...com>

    W dniu 2015-06-17 o 20:09, Pszemol pisze:

    > Super! Biorę... ile zł? ;-)

    Nie na sprzedaż;).

    Dziś wyjechałem na miasto drugim Polonezem, na wypasie (ma m.in.
    klimatyzację) i od razu na parkingu oferta zakupu. Dość często mi się
    ostatnio to zdarza;).

    > Czy mozesz tych śmieci/reklamy nie dosyłać? Ustaw to prosze w Avascie...

    Taaa, zapomniało mi się, już ten syf wyłączam. OK jest?

  • 38. Data: 2015-06-17 21:25:53
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Czyli przy 140 tysiącach miał pierwszy remont
    >i przy 260 już się kończy znowu, bo właściciel
    >ocenia że już tylko 40 pociągnie i wyzionie ducha :-))
    >I potem ludzie Opla polecają zamiast Toyotę.

    spoko, ople wytrzymuja wiecej tak naprawde :-)

    >Swoją drogą kto ma dziś w aucie 1998 roku
    >tylko 260 tysięcy km przejechane???? dziwne.

    Tu jest Europa a nie USA, calkiem normalny przebieg.
    Szczegolnie jak na auto miejskie ...

    J.

  • 39. Data: 2015-06-17 23:57:41
    Od: RD <r...@g...com1>

    W dniu 2015-06-17 o 18:48, Pszemol pisze:

    > Dlaczego?

    Bo to nudne :-)

  • 40. Data: 2015-06-18 14:16:03
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "RD" <r...@g...com1> wrote in message

    > Bo to nudne :-)

    To nie czytaj, włącz sobie TV. Nie mam za zadanie zabawianie Ciebie.