  • 41. Data: 2015-06-18 14:16:59
    Temat: Re: Chwalę się - 250tys. km
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Robert Bylinowicz" <s...@g...com> wrote in message
    news:mlse5e$flj$1@mx1.internetia.pl...

    > Nie na sprzedaż;).
    >
    > Dziś wyjechałem na miasto drugim Polonezem, na wypasie (ma m.in.
    > klimatyzację) i od razu na parkingu oferta zakupu. Dość często mi się
    > ostatnio to zdarza;).

    Bo wielu liczy na to, że zmęczony jesteś tym autem i go za 500zł puścisz.

  • 42. Data: 2015-06-18 15:35:58
    Od: "abn140" <a...@g...com>

    > Nie na sprzedaż;).

    Ile daja mniej wiecej?
    i drugie pytanie - czym oliwisz tego 3,14erdoloneza i jak czesto, sie znaczy
    co ile km...

  • 43. Data: 2015-06-18 19:17:27
    Od: Robert Bylinowicz <s...@g...com>

    W dniu 2015-06-18 o 14:16, Pszemol pisze:

    > Bo wielu liczy na to, że zmęczony jesteś tym autem i go za 500zł puścisz.

    Akurat jestem fanem marki i uparcie, obok "normalnego" samochodu mam
    jeszcze 2 Polonezy. Nie ze mną te numery;).

    Z resztą era Polonezów za 500PLN już się dawno skończyła. Ceny poszły w
    górę i to mocno. A za tzw. igły na wypasie to już całkiem powariowały.

  • 44. Data: 2015-06-18 23:34:20
    Od: RD <r...@g...com1>

    W dniu 2015-06-18 o 14:16, Pszemol pisze:
    > "RD" <r...@g...com1> wrote in message

    > To nie czytaj, włącz sobie TV. Nie mam za zadanie zabawianie Ciebie.

    A jakie masz zadanie?

  • 45. Data: 2015-06-20 13:56:33
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "RD" <r...@g...com1> wrote in message

    > A jakie masz zadanie?

    Zabawiać i uczyć siebie.

  • 46. Data: 2015-06-20 16:45:19
    Od: KrzysztofOlszowka <k...@w...pl>

    A ja nie potwierdzam wiadomości o nietrwałości tych silników (1,0 12V).
    Moja małżonka użytkowała corsę z 2000r z tym silnikiem i została
    sprzedana, przy przebiegu 318000km. Do tego momentu zalewana Mobilem 1,
    5w-50. Dolewki oleju pomiędzy kolejnymi wymianami (co 15000km) nie
    przekraczały 1litra. Po sprzedaży corsa ciągle jeździ u kolejnego
    właściciela.

    Pozdrawiam
    Krzysztof Olszówka

  • 47. Data: 2015-06-20 17:08:18
    Od: "pbanasik" <pbanasik@(z)onet.pl>

    Użytkownik "KrzysztofOlszowka" <k...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:55857c80$0$8376$65785112@news.neostrada.pl...
> [...]
    >oleju pomiędzy kolejnymi wymianami (co 15000km) nie przekraczały 1litra. Po
    >sprzedaży corsa ciągle jeździ u kolejnego właściciela.

    To była Corsa B czy C ?

    Pozdrawiam
    Pawik

  • 48. Data: 2015-06-20 17:56:30
    Od: KrzysztofOlszowka <k...@w...pl>

    To była corsa b, silnik 1,0 12v.

    Pozdrawiam.
    Krzysztof Olszówka

  • 49. Data: 2015-06-20 23:46:18
    Od: "pbanasik" <pbanasik@(z)onet.pl>

    Użytkownik "KrzysztofOlszowka" <k...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:55858d2f$0$2206$65785112@news.neostrada.pl...
    > To była corsa b, silnik 1,0 12v.
    >
    > Pozdrawiam.
    > Krzysztof Olszówka

    Gratulacje, że tyle wytrzymała bez remontu.
    Moja jeździła na krótkich dystansach, stąd pewnie konieczność małego remontu
    przy niewielkim przebiegu.

    Pozdrawiam
    Pawik

  • 50. Data: 2015-06-24 16:26:26
    Od: Robert Bylinowicz <s...@g...com>

    W dniu 2015-06-18 o 15:35, abn140 pisze:

    > Ile daja mniej wiecej?

    4 tysiące mi ostatnio chcieli dać. Nie oddam i tak.

    > i drugie pytanie - czym oliwisz tego 3,14erdoloneza i jak czesto, sie znaczy
    > co ile km...

    Jeden Poldek Elf Sporti 15W40, od nowości na mineralu, na gazie od
    przebiegu 135kkm, obecny przebieg 413kkm.

    Drugi Poldek Elf 10W40, przebieg 151kkm, nie widzę różnicy w działaniu
    silnika na półsyntetyku.