  • 21. Data: 2015-06-16 02:27:55
    Temat: Re: Chwalę się - 250tys. km
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 14 Jun 2015 21:31:46 +0200, pbanasik napisał(a):
    > Użytkownik "platformowe głupki" <N...@g...pl> napisał w
    >>
    > Przy 140 tys. km silnik miał remont. Myślę, że do 300 tys. km wytrzyma -
    > facet dobrze go poskładał ;-)

    No to czym sie tu chwalic ?

    J.

  • 22. Data: 2015-06-16 23:22:02
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > No to czym sie tu chwalic ?

    Czyli przy 140 tysiącach miał pierwszy remont
    i przy 260 już się kończy znowu, bo właściciel
    ocenia że już tylko 40 pociągnie i wyzionie ducha :-))

    I potem ludzie Opla polecają zamiast Toyotę.

    Swoją drogą kto ma dziś w aucie 1998 roku
    tylko 260 tysięcy km przejechane???? dziwne.

  • 23. Data: 2015-06-16 23:37:22
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Pawel O'Pajak" <o...@g...pl> wrote in message
    > Powitanko,

    > Jak moj mial 250kkm, to byl na dotarciu i jezdzil nim jakis belgijski
    > flejtuch. Teraz ma 385kkm, rozrzad mu wymienilem po nabyciu i turbinke
    > zregenerowalem pol roku temu. Srednie spalanie po miescie 7,8.
    > Ma u mnie dozywocie.

    Corsa z turbinką? Ho ho! ;-)

  • 24. Data: 2015-06-16 23:38:15
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Scobowski" <s...@t...pl> wrote in message
    > i zdecydowanie nie byłem jego pierwszym właścicielem ;-)

    W takim razie mogło być dużo więcej km nastukanych niż na liczniku :-)

  • 25. Data: 2015-06-16 23:40:21
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "lublex" <l...@o...pl> wrote in message
    ps.com...

    > W dwa lata pierwszy właściciel zrobił ponad 100 tys. Potem już ja.
    > Corsa to taki podręczny "miejski" osiołek do dojazdów do pracy, zakupy
    > itp. Drugi, a bywa że nawet trzeci w rodzinie. Ale czasami pojadę gdzieś
    > dalej. Jak trzeba było to na Olimpiadę w Londynie dojechał i wrócił. Od
    > kiedy jest u mnie cały czas garażowany. Mam dobrego mechanika od opla.
    > Trochę sam robię. Blacha zdrowa, taniutki w eksploatacji (LPG), to do
    > złomowania u mnie zostanie.

    Po co Ci ten mechanik skoro to takie niezawodne auto?
    Ja nie znam żadnych mechaników do swoich hond i toyot...

  • 26. Data: 2015-06-17 00:16:23
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Pszemol P...@P...com ...

> [...]
    >
    > I potem ludzie Opla polecają zamiast Toyotę.
    >
    > Swoją drogą kto ma dziś w aucie 1998 roku
    > tylko 260 tysięcy km przejechane???? dziwne.

    Ja mam 180 w jednym. Realne! :)

  • 27. Data: 2015-06-17 00:44:10
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote in message
    > Użytkownik Pszemol P...@P...com ...

    > Ja mam 180 w jednym. Realne! :)

    To może dlatego tego remontu silnika wymagał
    bo mu cylindry i pierścienie zdążyły pordzewieć
    od niejeżdzenia? ;-)

  • 28. Data: 2015-06-17 04:53:34
    Temat: Re: Re:Chwalę się - 250tys. km
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Robert Bylinowicz" <s...@g...com> wrote in message
    > Też się pochwalę. Polonez Caro Plus 1.6 GSI, rocznik 1999,
    > aktualny przebieg 412 tysięcy. Jeździ na gazie. Remontu nie miał.
    > Oleju nie bierze. Silnik trzyma parametry. Myślę, że pół miliona
    > zrobi. Auto jeździło w długie trasy. Nigdy nie zawiodło.
    >
    > https://youtu.be/R6VqzElSdVk

    Szkoda że na filmie nie pokazujesz jak wyglądają jego drzwi ;-)

    p.s. miałem poldka parę lat i wiem co to za zaraza, nie zazdroszczę.

  • 29. Data: 2015-06-17 08:40:58
    Od: Iguan_007 <i...@g...com>

    On Wednesday, June 17, 2015 at 7:22:11 AM UTC+10, Pszemol wrote:

    > Swoją drogą kto ma dziś w aucie 1998 roku
    > tylko 260 tysięcy km przejechane???? dziwne.

    Wychodzi jakies 40km/dzien. Coz w tym takiego dziwnego? Nie kazdy jezdzi codziennie
    samochodem do pracy.

    Ja pewnie i tyle nawet nie przejade. Do pracy wole jechac rowerem, motocyklem czy
    komunikacja miejska zamiast tracic czas w korkach. Samochodu w tygodniu uzywam
    doslownie na kilka kilometrow i tylko tam gdzie jest mi z tym wygodniej (ciezsze
    zakupy/silownia/basen). Do tego w weekend moze srednio 200km na jakies wycieczki.

    Ile przejezdzasz jesli odliczysz przejazdy do pracy?

    Pozdrawiam,
    Iguan

    --
    Iguan007
    https://picasaweb.google.com/iguan007

  • 30. Data: 2015-06-17 09:00:40
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Pszemol P...@P...com ...

    > To może dlatego tego remontu silnika wymagał
    > bo mu cylindry i pierścienie zdążyły pordzewieć
    > od niejeżdzenia? ;-)

    Kto wie :)
    Ogólnie chwalenie sie przebiegiem 250 tysiecy z remontem slilnika po srodku
    to rzeczywiscie chyba znak naszych czasów...