  • 51. Data: 2015-06-24 16:27:17
    Temat: Re: Chwalę się - 250tys. km
    Od: Robert Bylinowicz <s...@g...com>

    Aha, wymiana co 10kkm przy 15W40, co 15kkm przy 10W40.

  • 52. Data: 2015-06-25 21:26:19
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2015-06-14 o 20:06, pbanasik pisze:
    > Witam grupę,
    >
    > Właśnie dzisiaj stuknęło 250tys. km mojej poczciwej Corsie B'98 1.0 12V.
    > Niby nie jest to jakiś astronomiczny wynik, ale mimo to cieszę się bardzo.
    > Jestem jej pierwszym właścicielem.
    A ja mam na Matizie ponad 150 tys bez remontu i z oryginalnym sprzęgłem:)
    Jeżdżone po mieście krótkie trasy przez cały rok.

    --
    Pozdr

    Janusz_K

    ---
    Avast.

  • 53. Data: 2015-06-26 08:45:41
    Od: Marek <m...@g...pl>

    On 25.06.2015 21:26, janusz_k wrote:

    > A ja mam na Matizie ponad 150 tys bez remontu i z oryginalnym sprzęgłem:)
    > Jeżdżone po mieście krótkie trasy przez cały rok.

    Za sprzeglo to szacun. W matizach jest wyjatkowo nietrwale.

    --
    Marek
    echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z

  • 54. Data: 2015-06-27 22:33:04
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Marek" <m...@g...pl> wrote in message

    > Za sprzeglo to szacun. W matizach jest wyjatkowo nietrwale.

    zwłaszcza gdy te 150 tyś zrobione w mieście a nie na trasie.

  • 55. Data: 2015-06-28 14:08:40
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2015-06-27 o 22:33, Pszemol pisze:
    > "Marek" <m...@g...pl> wrote in message

    > zwłaszcza gdy te 150 tyś zrobione w mieście a nie na trasie.
    Dziękuję, ale chyba zaczyna dawać jakieś sygnały bo na 3 zaczyna mi
    szarpać, tylko nie wiem czy to sprzęgło czy coś z zapłonem, ostatnio
    ostro z nim walczyłem i okazało się że padł mi czujnik położenia wału,
    ale na "ciepło" jak był zimny to działał, ale się powoziłem z tym
    zapłonem :(

    --
    Pozdr

    Janusz_K

    ---
    Avast.

  • 56. Data: 2015-06-30 10:51:41
    Od: robot <r...@o...pl>

    W dniu 2015-06-18 o 19:17, Robert Bylinowicz pisze:

    > Akurat jestem fanem marki i uparcie, obok "normalnego" samochodu mam jeszcze 2
    Polonezy. Nie ze mną te numery;).

    Można spytać jaki masz "normalny" samochód?

  • 57. Data: 2015-06-30 13:00:58
    Od: Robert Bylinowicz <s...@g...com>

    W dniu 2015-06-30 o 10:51, robot pisze:

    > Można spytać jaki masz "normalny" samochód?

    Chevrolet Nubira 1.8CDX i Fiat Panda dla żony. A co?:)

  • 58. Data: 2015-07-02 13:31:18
    Od: robot <r...@o...pl>

    W dniu 2015-06-30 o 13:00, Robert Bylinowicz pisze:

    > Chevrolet Nubira 1.8CDX i Fiat Panda dla żony. A co?:)

    Zastanawialem sie czy jest rownie brzydki.
    To oczywiscie moja subiektywna opinia.

    ps
    nie dzialaja mi polskie znaki chwilowo

  • 59. Data: 2015-07-14 20:20:54
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Wed, 17 Jun 2015 12:02:41 +0200, RD <r...@g...com1> wrote:

    >Masz tu swoją hondę:
    >
    >https://www.google.pl/search?q=drzwi+civic+rdza&tbm
    =isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0CCAQsARqFQoTCMW6ic
    O8lsYCFUO2FAodGBIAQw&biw=1280&bih=673

    >i przestań się już wszystkiego czepiać.

    Panie, przecież Hondy nie rdzewieją. To pewnie wszystko poniemiecki
    złom, klepany przez Cytryna i Gumniaka ;)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06