  • 11. Data: 2013-02-04 16:35:36
    Temat: Re: [Chwalę i polecam] Yanosik
    Od: ddddddd <l...@b...wytnijbezspamu.net.pl>

    W dniu 2013-02-04 16:25, szufla pisze:

    > Gglupot ktore tu widze jest zastraszajaca:
    > http://mapa.korkowo.pl/?lon=21.012242&lat=52.229639&
    zoom=14
    > Bawia sie idioci oznaczajac suszarkami nawet uliczki osiedlowe i
    > obawiam sie, ze im wiecej bedzie uzyszkodnikow tym bedzie gorzej, czyli
    > odwrotnie niz powinno :)
    >
    > sz.

    wystarczyłaby weryfikacja (w jakimś stopniu jest, może trzeba ją ulepszyć):
    - dodawanie 'zagrożenia' po potwierdzeniu przez jedną osobę (to akurat
    chyba jest)
    - przy dodaniu np. 3 nie potwierdzonych przez nikogo zagrożeń ban na
    wyświetlanie twoich znaczników na miesiąc (bez żadnej informacji dla
    użytkownika), chyba że w międzyczasie zostaną potwierdzone przez kogoś
    (wątpię żeby ktoś oznaczał dodatkowo drugim urządzeniem, z resztą na
    takie przypadki też znalazłby się algorytm)
    - jeśli w okresie zbanowania prześle 10 zgłoszeń które nie zostaną
    potwierdzone - ban dożywotni :)

    Lukasz

  • 12. Data: 2013-02-04 17:46:09
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    Użytkownik "scobowski" <s...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Pewnie nie napisze nic nowego ani odkrywczego :) - ale: zainstalowałem
    > sobie wczoraj Yanosika na android,

    A ja uwazam że nie ma żadnej wartości ten program. informował mnie o każdej
    pustej budce nawet takiej w której nigdynie bylo radaru. Tak samo mnie
    poinformował o aktywnym fotoradarze.

    Dlatego uważam ze lepiej by było gdybym nie miał w ogole tego Yanosika
    Jadać dalej stał focus z radarem w zderzaku przeciwnie do keirunku ruchu.
    Żadnej informacji o nim na yanosiku.
    Dlatego raz uzylem na trasie 450km i więcej nie włączylem

  • 13. Data: 2013-02-04 19:12:56
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-02-04 17:46, Arbiter pisze:

> [...]
    > Żadnej informacji o nim na yanosiku.
    > Dlatego raz uzylem na trasie 450km i więcej nie włączylem

    Pisałem jakiś czas temu do czego to się nadaje. Generalnie crap.
    Zmęczył mnie - chciałem tego użyć do rejestracji 'śladu gps', by
    np. J.F. sobie zobaczył średnią, czy też parę innych osób zweryfikowało
    swe opowieści o np. braku zielonej fali i stawaniu co światła na
    Puławskiej (DC) (szkoda, że NE tego nie robi). No, ze śladem
    bywało śmiesznie - regularnie wpierniczało ślady z serwera
    (o problemach z tym dużo było na forum tematycznym). Aplikacja
    potrafiła się wywalić do góry kołami przy przejściu z GPRS na WiFi
    (tak, podjeżdżałem pod dom i piękny komunikat o jakimś tam błędzie
    z aplikacji - kill :) ). O funkcji navi przez grzeczność nie
    wspomnę (ktoś tutaj napisał, że całkiem dobrze się sprawuje w tej
    roli :> ). No, ale doszliśmy do jej funkcjonalności niby zasadniczej
    - zdarzenia drogowe i zabezpieczenie przed FR, suszarkami itd.
    Po co komu informacja o stacjonarnym FR, skoro jest, są znaki itd.?
    No, a skoro już informuje to może o takim bardziej aktywnym, a nie
    słupku bez kurnika, czy starej atrapie? Gwiezdne wojny, kontrole,
    wypadki - informacje są w większości nieaktualne (i to nawet
    w takim mieście jak DC i okolice, o trasie nie wspomnę). Jeden
    z bardziej zabawnych komunikatów (i funkcjonalności) - uwaga,
    nieoznakowani/ITD w okolicy !!! No, super, znaczy kogo i gdzie mam
    wypatrywać? Namazane 'Vectra', a na Drewny mondziak kogoś wyhaczył
    (za +20 to oni rzadko kogoś zatrzymują) :)
    Na deser - wk**** pikające reklamy VW i ostrzeżenia o przejazdach
    kolejowych w okolicy dość odległej (której wielu na oczy nigdy nie
    zobaczy).

    Z wielu komentarzy (nie tylko tutaj) uważam to jednak za "świetny"
    produkt dla pewnej części społeczeństwa (której odsetek udziału na
    grupie mamy wyższy niż w społeczeństwie). Sami siebie nakręcają,
    tworzą teorie spiskowe, szerzą strach, nienawiść, brak tolerancji itd.
    Taka spirala paranoi... No, ale przy okazji są reklamy...
    Później czytam, jak to 80 FR (no, już podobno 300 + ITD ++) napadło na
    polskich kierowców i zrobiło masakrę na drogach, że strach za kółko
    wsiadać, bo za rogiem czai się... ... ... poborca podatkowy i utrata
    prawa jazdy po 300 metrach?

  • 14. Data: 2013-02-05 08:30:45
    Od: "Jan Koval" <j...@o...pl>

    Użytkownik "ddddddd" <l...@b...wytnijbezspamu.net.pl> napisał
    w wiadomości news:keoc1j$84k$1@dont-email.me...

    > Escort 9500ix - jeden z droższych, ale zabawek za kilkaset zł nie ma sensu
    > kupować.

    "Laser" też wykrywa?

  • 15. Data: 2013-02-05 10:45:59
    Temat: Re: [Chwal? i polecam] Yanosik
    Od: ddddddd <l...@b...wytnijbezspamu.net.pl>

    W dniu 2013-02-05 08:30, Jan Koval pisze:

    > "Laser" te? wykrywa?

    ponoć tak, ale z jakiej odległości i co najważniejsze - czy tylko wtedy
    gdy w ciebie celują, czy też w innego - nie wiem, bo jak napisałem
    jeszcze suszarki jadąc z AR nie spotkałem.
    Z resztą do suszarek tak czy inaczej mam CB...

    Lukasz

  • 16. Data: 2013-02-06 10:43:10
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > Escort 9500ix - jeden z droższych, ale zabawek za kilkaset zł nie ma sensu kupować.

    Kupilem Whistlera pro 78xri bo do 1000zl to uwazam, ze max co mozna wydac na taką
    niepewna zabawke, najwyzej zrobie komus prezent w rodzinie :)
    Za ponad 3000 to musialbym sie stac niewidzialny.

    Na razie na ustawieniach auto po miescie jezdzic z tym sie nie da bo lapie wszystko,
    zwlaszcza jak sie mija stacje benzynowe i hipermarkety. W 99% jest to pasmo K. Na
    szczescie sa tam jakies mozliwosci filtracji i wyciecia pewnych czestotliwosci.
    Chcialem sprawdzic te najnowsze fotoradary na Powstańcow/Człuchowska. Jade i nic, co
    jest k. Wracam i jeszcze raz. Przygladam sie i okazuje sie, ze puste skrzynki :)
    Fotoradar Pułkowa/Woycickiego lapie z okolo 300-350m.

    sz.

  • 17. Data: 2013-02-07 10:59:55
    Od: ddddddd <l...@b...wytnijbezspamu.net.pl>

    W dniu 2013-02-06 10:43, szufla pisze:

    > Kupilem Whistlera pro 78xri bo do 1000zl to uwazam, ze max co mozna
    > wydac na taką niepewna zabawke, najwyzej zrobie komus prezent w rodzinie :)

    trzeba było mówić, mam jakąś kobrę, sprzedałbym ci ją za 100zł

    > Za ponad 3000 to musialbym sie stac niewidzialny.

    lepiej wydać 3000zł na coś co działa niż 1000zł na coś co nic nie da -
    ale czasem trzeba się o tym samemu przekonać - ja też zmarnowałem
    pieniądze na pierwszy antyradar

    > Na razie na ustawieniach auto po miescie jezdzic z tym sie nie da bo
    > lapie wszystko, zwlaszcza jak sie mija stacje benzynowe i hipermarkety.

    dlatego AR bez GPS do niczego się nie nadaje. Mój Escort jak raz
    przejadę to więcej nie informuje o fałszywkach, przy pierwszym
    przejeździe część też eliminuje sam.

    Lukasz

  • 18. Data: 2013-02-07 18:43:03
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "ddddddd" <l...@b...wytnijbezspamu.net.pl> napisał
    w wiadomości grup dyskusyjnych:

    > dlatego AR bez GPS do niczego się nie nadaje.

    Nie bardzo rozumiem do czego Ci ten gps w ar.
    Rozwiniesz?

    Nie chcesz być informowany o alarmach w miejscach, gdzie nikt jeszcze nie
    obserwował miśków, lubisz być pierwszy który tam mandat dostanie?

  • 19. Data: 2013-02-07 23:07:45
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > trzeba było mówić, mam jakąś kobrę, sprzedałbym ci ją za 100zł

    Jakbym mial kupowac jakas stara cobre to bym sobie w ogole darowal.

    > lepiej wydać 3000zł na coś co działa niż 1000zł na coś co nic nie da - ale czasem
    > trzeba się o tym samemu przekonać - ja też zmarnowałem pieniądze na pierwszy
    > antyradar

    Ale on dziala bardzo dobrze, nawet czasem za dobrze :), a powaznie to chcialem cos na

    2013 z pelnym zakresem czestotliwosci. Miasto malo wazne, sprawdze w trasie i
    zobaczymy.
    1tys zl z mojej strony to max i moze czasem nie pomoze, ale jak bym wydal 3tys i by
    mnie zlapali co jest bardzo mozliwe to bym sie wk..

    > dlatego AR bez GPS do niczego się nie nadaje. Mój Escort jak raz przejadę to więcej

    > nie informuje o fałszywkach, przy pierwszym przejeździe część też eliminuje sam.

    No wlasnie, a jak sie ustawia w poblizu falszywki ?

    sz.

  • 20. Data: 2013-02-07 23:27:52
    Od: ddddddd <l...@b...wytnijbezspamu.net.pl>

    W dniu 2013-02-07 23:07, szufla pisze:

    > No wlasnie, a jak sie ustawia w poblizu falszywki ?

    to sprawdziłem ostatnio na Skodzie SM - stanęli na ul. Wyścigowej we
    Wrocławiu, tuż przy światłach, gdzie obustronnie wyeliminowałem
    wcześniej fałszywki ze świateł. O Skodzie dostałem informację szybko.

    Lukasz