  • 1. Data: 2013-02-03 08:17:53
    Temat: dziury na DK1
    Od: "adam" <a...@a...pl>

    Wiam,
    Czy ktos ostatnio jechal gierkowka z DC do Katowic? Slyszalem ze od
    Piotrkowa to dziura na dziurze.
    W tym tygodniu mam wyjazd, poczatkowo chcialem jechac w nocy, ale jak jest
    bardzo tragicznie to pojade rano.
    Pytam bo juz raz rozwalilem opone + zawieszenie na DK1.
    Dzieki, pozdrawiam
    Adam

  • 2. Data: 2013-02-03 16:12:22
    Temat: Re: dziury na DK1
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2013-02-03 08:17:53 +0100, "adam" <a...@a...pl> said:

    > Wiam,
    > Czy ktos ostatnio jechal gierkowka z DC do Katowic?

    Regularnie jeżdżę.

    > Slyszalem ze od Piotrkowa to dziura na dziurze.

    I dlaczego mu nie wierzysz?
    (to jest dobre pytanie...)

    > W tym tygodniu mam wyjazd, poczatkowo chcialem jechac w nocy, ale jak
    > jest bardzo tragicznie to pojade rano.

    Nie, nie jest tragicznie.
    Jest normalnie.

    --
    Bydlę

  • 3. Data: 2013-02-03 17:48:08
    Od: Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@s...maupa.tlen.pl>

    W dniu 2013-02-03 08:17, adam pisze:
> [...]
    > jest bardzo tragicznie to pojade rano.
    > Pytam bo juz raz rozwalilem opone + zawieszenie na DK1.

    Znajomy jechał dwa dni temu, mówi, że 20 km od Piotrkowa w stronę
    Częstochowy jest kiepsko. Prawy pas miejscami jest zamknięty, taka rozwałka.
    W przeciwną stronę obydwa w ruchu, ale duzi i mali jadą lewym pasem,
    prawy zbyt dziurawy.

    Dodatkowo powiedział: "jadąc w stronę Cz-wy bo na odcinku gdzie jest
    zamknięcie, na lewym pasie przy lewej krawędzi jest w pewnym momencie
    coś, co przypomina lej po bombie"

    Pewnie będą łatać, ale bezpieczniej chyba za dnia, skoro możesz.

    Pozdrawiam

    Seco

  • 4. Data: 2013-02-03 19:28:38
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2013-02-03 17:48, Bartosz 'Seco' Suchecki pisze:
    (ciach)

    > Dodatkowo powiedział: "jadąc w stronę Cz-wy bo na odcinku gdzie jest
    > zamknięcie, na lewym pasie przy lewej krawędzi jest w pewnym momencie
    > coś, co przypomina lej po bombie"

    Nasi to robili.
    --
    http://www.pobralem.pl
    I'm still clean....

  • 5. Data: 2013-02-03 19:43:36
    Od: "kamil/Endurorider.pl" <f...@g...lp>

    Nasi to spie****li.

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 6. Data: 2013-02-03 20:06:16
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2013-02-03 19:43, kamil/Endurorider.pl pisze:
    > Użytkownik "megrims" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Nasi to spie****li.

    To taki skrót myślowy. rozjaśnię :)

    W latach 80'tych krążył taki dowcip:

    Jeśli przyjdzie stanąć Tobie przed świętym Piotrem
    i okaże się, że tam są kolejki to co to oznacza?

    To oznacza, że tam już są nasi.

    A tak na serio, to uogólniając Polacy szczycą się tym,
    że są sprytni i się potrafią znaleźć w każdej sytuacji,
    dostosować i że jakoś to będzie itp itd.

    Tyle, że przekłada się to na jakość pracy. I w tym sensie
    bylejakość. Że można się nie przykładać do własnej pracy,
    bo jakoś to będzie, że się uda, że z ekipą od odbioru
    technicznego przepije się skrzynkę wódki, że się załatwi.
    Wszędzie po drodze korupcja. A potem wychodzą dziury w drogach.

    --
    http://www.pobralem.pl
    I'm still clean....

  • 7. Data: 2013-02-03 22:03:01
    Od: "Andy Niwinski" <a...@i...pl>

    "Bartosz 'Seco' Suchecki" <p...@s...maupa.tlen.pl> schrieb im
    Newsbeitrag news:510e94cd$0$1311$65785112@news.neostrada.pl...

> [...]
    > co przypomina lej po bombie"
    >
    > Pewnie będą łatać, ale bezpieczniej chyba za dnia, skoro możesz.

    Może tan w lasach się jeszcze jacyś "Żolnierze wyklęci" ukrywają. Wypatrzyli
    dużo samochodów na niemieckich blachach, to i wysadzają szlaki komunikacyjne
    okupantowi?

  • 8. Data: 2013-02-03 23:23:10
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

> [...]
    > technicznego przepije się skrzynkę wódki, że się załatwi.
    > Wszędzie po drodze korupcja. A potem wychodzą dziury w drogach.

    I co z tego, że dziury? Ale JAKOŚ da się przejechać.

    :)

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 9. Data: 2013-02-04 18:30:02
    Od: Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@s...maupa.tlen.pl>

    W dniu 2013-02-03 22:03, Andy Niwinski pisze:

    > Może tan w lasach się jeszcze jacyś "Żolnierze wyklęci" ukrywają.
    > Wypatrzyli dużo samochodów na niemieckich blachach, to i wysadzają
    > szlaki komunikacyjne okupantowi?

    Tnij cytaty :-)

    W lasach i na polach są zbójce zbierający myto za przekraczanie prędkości.

    Pozdrawiam

    Seco