  • 51. Data: 2017-01-15 15:00:51
    Temat: Re: Chujki dalej kontrolują trzeźwość kierowców
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Jacek Maciejewski j...@g...pl ...

    > Niech prawodawca ustali ile kosztuje autobus średnio.

    Oj kolego, smierdzisz prlem na odległosc - walczmy z kradziezami, pomalujmy
    wszystkie łomy na zielono!

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jak dostać się zdalnie na komputer podłączony do sieci Windows ?

  • 52. Data: 2017-01-15 15:01:40
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 15 Jan 2017 11:40:12 +0100, Uncle Pete napisał(a):
    > Kurczę, co wy takiego robicie, że was cały czas sprawdzają? Jeżdżę
    > samochodem od 9 lat i mnie nie sprawdzili na alkohol ani razu. W ogóle
    > zostałem zatrzymany przez policję w Polsce tylko jeden raz, bo nadziałem
    > się na suszarkę 74/50.

    Nic nie trzeba robic, mnie sprawdzali przez ostatnie lata 2 razy, oba
    w Zielonej gorze, przez ktora przejezdzalem przez te lata moze z 10
    razy.

    Gdzies komendant kaze sprawdzac, gdzie indziej nie kaze ... albo i
    kaze, bo statystyke trzeba wyrobic, ale dogodne miejsce maja tam,
    gdzie nie jezdzisz.

    U siebie jezdze tzw niebezpieczna ulica, gdzie ponoc wypadkow duzo i
    policja ponoc kontroluje gesto ... przez poprzednie 5 lat policji
    chyba nigdy nie widzialem. SM ponoc czesto ustawiala tam FR, ale znow
    - widzialem srednio chyba raz na rok. Potem SM padla i juz nie
    kontrolowala.

    A od wrzesnia policjantow z laserkiem widzialem juz ok 10 razy.
    Dostali prikaz, to lapia, ciekaw tylko jestem - susza wiecej niz
    dawniej, czy zmienili godziny urzedowania.

    J.

  • 53. Data: 2017-01-15 16:43:32
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 15 Jan 2017 14:00:51 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

    > Użytkownik Jacek Maciejewski j...@g...pl ...

    > Oj kolego, smierdzisz prlem na odległosc - walczmy z kradziezami, pomalujmy
    > wszystkie łomy na zielono!

    Parę rzeczy w PRL było fajne :) choć niekoniecznie prawo. Ja staram się
    być skuteczny. Jak sądzisz, dlaczego w Skandynawii do dziś dużo
    uczciwości? Podobno długo ucinali łapę i się jeszcze to pamięta. Ja tam
    nie postuluję żeby coś ucinać, choć można by np. jaja :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 54. Data: 2017-01-15 16:45:52
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 15 Jan 2017 15:01:40 +0100, J.F. napisał(a):

    > Nic nie trzeba robic, mnie sprawdzali przez ostatnie lata 2 razy, oba
    > w Zielonej gorze, przez ktora przejezdzalem przez te lata moze z 10
    > razy.

    No patrz pan, a ja tu mieszkam chyba z 60 lat, jeżdżę dłużej niż mierzy
    się poziom alkoholu i raz tylko dmuchałem.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 55. Data: 2017-01-15 16:59:44
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Sun, 15 Jan 2017 16:43:32 +0100, Jacek Maciejewski napisał(a):

    > Jak sądzisz, dlaczego w Skandynawii do dziś dużo
    > uczciwości? Podobno długo ucinali łapę i się jeszcze to pamięta. Ja tam
    > nie postuluję żeby coś ucinać, choć można by np. jaja :)

    Ale ucinali łapę złodzieja, czy właściciela narzędzi użytych do włamania?

  • 56. Data: 2017-01-15 17:06:54
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 15 Jan 2017 16:45:52 +0100, Jacek Maciejewski napisał(a):

    > No patrz pan, a ja tu mieszkam chyba z 60 lat, jeżdżę dłużej niż mierzy
    > się poziom alkoholu i raz tylko dmuchałem.

    Po prostu - nie przejezdzales przez ZG :-)

    J.

  • 57. Data: 2017-01-15 17:07:26
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > No patrz pan, a ja tu mieszkam chyba z 60 lat, jeżdżę dłużej niż mierzy
    > się poziom alkoholu i raz tylko dmuchałem.

    Niedługo dla zwalczających "pijanych kierowców" samo zatrzymanie do
    dmuchania będzie traktowane jako "coś na rzeczy". Przecież skoro "pijani
    mordercy", to jak ktoś dmucha to jest zamieszany w morderstwo;)

    Shrek

  • 58. Data: 2017-01-15 17:35:42
    Od: "re" <r...@r...invalid>

> [...]

    No patrz pan, a ja tu mieszkam chyba z 60 lat, jeżdżę dłużej niż mierzy
    się poziom alkoholu i raz tylko dmuchałem.
    ---
    Te kontrole powinny być rejestrowane i rozliczane.

  • 59. Data: 2017-01-15 18:38:19
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 15 Jan 2017 17:35:42 +0100, re napisał(a):
> [...]
    > się poziom alkoholu i raz tylko dmuchałem.
    > ---
    > Te kontrole powinny być rejestrowane i rozliczane.

    W duzej czesci sa. Co dla kontrolowanego oznacza 10 minut zamiast 10s.
    Co oni tam spisuja - przeciez nie ma tylu danych w dokumentach.

    Rozliczane tez byc moze sa - aspirancie, mieliscie skontrolowac 300, a
    ja tu widze tylko 290 ...

    J.

  • 60. Data: 2017-01-15 19:06:57
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 15.01.2017 o 18:38, J.F. pisze:

    > W duzej czesci sa. Co dla kontrolowanego oznacza 10 minut zamiast 10s.
    > Co oni tam spisuja - przeciez nie ma tylu danych w dokumentach.

    Kilkanaście razu dmuchałem - raz tylko prawko pokazałem (bardziej, chyba
    żeby zobaczyć czy mam, bo nic z nim nie robili poza rzutem okiemie - nie
    mieli następnego klienta, to poprosili o prawko)

    > Rozliczane tez byc moze sa - aspirancie, mieliscie skontrolowac 300, a
    > ja tu widze tylko 290 ...

    Właśnie się zastanawiam czy oni ich rozliczają z kontroli (jak? - z
    pamieci "świeczki"? znajdą trzeźwego kolegę i im nadmucha;). Raczej po
    prostu muszą ujawnić przydziałową liczbę "nietrzeźwych kierowców". Jak
    nie ma normalnie, to trudno - trzeba łapać rano wczorajszych a w
    ostateczności rowerzystów. Przecież nie może być tak, żeby po prosu nie
    było - toż to priorytetowa sprawa:(

    Shrek