  • 61. Data: 2017-01-15 20:00:49
    Temat: Re: Chujki dalej kontroluj? trze?wo?? kierowc?w
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik t-1 t...@t...pl ...

    > Zamiłowanie do kontroli trzeźwości.
    > Jak się takie zboczenie nazywa?

    Ale wiesz, ze co do zasady - to dobrze, ze pijani nie prowadzą samochodów.
    Diabeł jak zwykle jest w szczegółach - po co łapać tych co maja 0,2 -
    0,5... i zabierać czas policjantom ktorzy mogliby przeznaczyc go na łapanie
    tych naprawde niebezpiecznych...?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Każdy samochód będzie ci mógł służyć do końca życia

  • 62. Data: 2017-01-15 20:00:49
    Temat: Re: Chujki dalej kontrolują trzeźwość kierowców
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Poldek p...@i...eu ...

    > Tak ci zależy, żeby się najebać i pojeździć samochodem, czy po prostu
    > lubisz jadąc samochodem czuć dreszczyk emocji, czy ten nadjeżdżający z
    > przeciwka to trzeźwy, czy właśnie pijany?

    I jakos tak magicznie u nas 0,2 jest niebezpieczne a za granica ten
    dreszczyk daje dopiero 0,5%%?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Wiarą można manipulować. Tylko

  • 63. Data: 2017-01-15 20:00:50
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Jacek Maciejewski j...@g...pl ...

    > Parę rzeczy w PRL było fajne :)

    Ciekawe co?
    Pewnie spolkowanie jak wyłączali swiatło :))))

    "Podobno" to Kopernik była kobietą...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nic tak ludzi nie gorszy jak prawda. Czasem nasuwa się myśl,

  • 66. Data: 2017-01-15 20:00:50
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > A w przypadku rowerzystow sie jednak dalo.
    > Wodka silniejsza niz panstwo :-)

    Złapali tak duzo bogu ducha winnych ludzi, ze juz nie wiedzieli co z nimi
    zrobić.
    W tym przypadku całe szczescie ze jestesmy stosunkowo biednym krajem...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Łatwiej poznać ludzkość niż pojedynczego człowieka"

  • 65. Data: 2017-01-15 20:00:50
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Jacek Maciejewski j...@g...pl ...

    > Przede wszystkim nie wymóg tylko możliwość. Jak pracodawca nie lubi
    > kontrolować osobiście to niech wynajmie kontrolera albo się ubezpieczy
    > od przepadku samochodu. Jak nie wierzy kierowcom to niech nie daje wozu
    > do garażowania pod domem. Niech zatrudnia sensownych ludzi, niech bierze
    > zastaw od kierowcy itd. jego firma, jego kłopot. A koszty mu się zwrócą
    > po 10 latach prowadzenia firmy przez brak podwyżek ubezpieczenia

    Niezły z Ciebie mitoman... :)

    --
    Pozdrawia... Budzik

  • 64. Data: 2017-01-15 20:00:50
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Uncle Pete 4...@g...com ...

    > Kurczę, co wy takiego robicie, że was cały czas sprawdzają? Jeżdżę
    > samochodem od 9 lat i mnie nie sprawdzili na alkohol ani razu. W ogóle
    > zostałem zatrzymany przez policję w Polsce tylko jeden raz, bo nadziałem
    > się na suszarkę 74/50.

    Widocznie mało jezdzisz.
    Zeby nie było - kontrole trzezwosci rzeczywiście nie sa nagminne, ale zeby
    raz przez 9 lat?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Windows 95 - 32bit extensions and a graphical shell for a 16bit patch

  • 67. Data: 2017-01-15 20:14:27
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 15.01.2017 o 20:00, Budzik pisze:

> [...]
    > Diabeł jak zwykle jest w szczegółach - po co łapać tych co maja 0,2 -
    > 0,5... i zabierać czas policjantom ktorzy mogliby przeznaczyc go na łapanie

    A co za różnica? Sztuka jest sztuka.

    Shrek

  • 68. Data: 2017-01-15 20:18:21
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 15 Jan 2017 19:00:50 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):
    > Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Złapali tak duzo bogu ducha winnych ludzi, ze juz nie wiedzieli co z nimi
    > zrobić.

    No nie, zlapali uczciwie tak duzo pijanych przestepcow, ze az sie
    problem z tego zrobil, i trzeba sie bylo z przestepcza dzialalnoscia
    pogodzic i ja zalegalizowac :-)

    J.

  • 69. Data: 2017-01-15 21:57:18
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Sun, 15 Jan 2017 19:00:50 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

    > Widocznie mało jezdzisz.
    > Zeby nie było - kontrole trzezwosci rzeczywiście nie sa nagminne, ale zeby
    > raz przez 9 lat?

    Głównie zależy gdzie i kiedy się jeździ.

    Kiedyś dość często przejeżdżałem całe trójmiasto około północy i kontrolę
    trzeźwości to miałem kilka razy w miesiącu.
    Z kolei jeżdżąc w dzień (nie licząc "trzeźwych poniedziałków") ewentualnie
    w trasy, to faktycznie można jeździć latami i nie trafić.

  • 70. Data: 2017-01-15 22:14:10
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "J.F."

    > No patrz pan, a ja tu mieszkam chyba z 60 lat, jeżdżę dłużej niż mierzy
    > się poziom alkoholu i raz tylko dmuchałem.
    > ---
    > Te kontrole powinny być rejestrowane i rozliczane.

    W duzej czesci sa. Co dla kontrolowanego oznacza 10 minut zamiast 10s.
    Co oni tam spisuja - przeciez nie ma tylu danych w dokumentach.

    Rozliczane tez byc moze sa - aspirancie, mieliscie skontrolowac 300, a
    ja tu widze tylko 290 ...
    ---
    Mnie chodzi o to, by kierowca mógł uzyskać odszkodowanie a nie by ktoś sobie
    robił z tego statystykę pod siebie. Bo to jest kosztem kierowców, którzy
    powinni odzyskać co stracili.