  • 41. Data: 2017-01-14 18:17:01
    Temat: Re: Chujki dalej kontrolują trzeźwość kierowców
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Jacek Maciejewski"

    > Niby fajnie ale np. firmowej też konfiskata?
    Czemu nie, niech właściciel się ubezpieczy albo żąda zastawu od swoich
    kierowców albo stoi na bramie z alkomatem, krótko mówiąc niech się stara
    zamiast przymykać oczy.
    ---
    Może Ty pilnuj swoje samochody a nie cudze

  • 42. Data: 2017-01-14 18:22:25
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Jacek Maciejewski"

    > No ja tak tylko zwracam uwagę że tego typu "proste rozwiązania" albo wyjdą
    > bez sensu, albo będą niesprawidliwe, albo z kolei będą dziurawe.
    Każde prawo jest dziurawe z definicji. Od łatania dziur są sądy. I nie
    znaczy że skoro prawo dziurawe to zaraz bez sensu, to implikacja
    nieuzasadniona.
    ---
    To w Stanach. W Polsce prawo w pełni determinuje kogo sąd może ukarać. Jest
    tylko problem bezkarności sędziów.

    > A publiczna chłosta nie lepsza?
    Nie. Doświadczenie z zabieraniem prawa jazdy mówi że jeśli tylko
    kierowca będzie miał wóz to będzie nim jeździł bez względu na wszystko.
    ---
    A jak mu zabierzesz to pożyczy albo ukradnie i dalej będzie jeździł.
    Idiotyzmy, ot co.

  • 43. Data: 2017-01-14 18:25:02
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Jacek Maciejewski"

    > Oj wzrósłby popyt na tanie bryki.
    > Zawsze możnaby do takiego się wczołgać po imrezie.

    Prędko by się skończyły. Huty by miały co przetapiać. A jak by zyskał
    rynek nowych bryk! :)
    ---
    Puknij się w głowę ! To prawo jest wykorzystywane do zniewalania ludzi a nie
    łapania przestępców. Ty dzisiaj chcesz przetapiania samochód a jutro
    będziesz płakusiał jak twój przetopią.

  • 44. Data: 2017-01-14 18:27:14
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "miumiu"

    > Nigdy.
    > Państwo stara się być opiekuńcze. Ludzie tego chcą.

    Opiekuńczość na tym polu wcale akurat mi nie przeszkadza. Jestem nawet za
    częstszymi kontrolami trzezwosci. Statystycznie taka kontrola zdarza mi się
    raz na rok-dwa lata.
    ---
    Powinieneś kontrolować się codziennie i ... całe dnie siedzieć w klatce

  • 45. Data: 2017-01-14 18:30:35
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Shrek"

    > Ale taki zdalny pomiar, byłby tylko wskazówką do zatrzymania i
    > skrupulatnej kontroli. Nie lubię państwa policyjnego i nie chcę go.
    > Ale taka metoda wyeliminowania pijanych kierowców mi się podoba.

    Gdyby szukali rzeczywiście pijanych kierowców, to bym nawet przebolał
    rutynową kontrolę raz na miesiąc. Problem w tym, że obecnie niewiele
    więcej niż połowa, to kierowcy pojazdów mechanicznych powyżej pół
    promila. A do niedawna jedna trzecia.
    ---
    Co za różnica ? I tak ich nie złapią.

  • 46. Data: 2017-01-14 18:37:39
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 14.01.2017 o 18:30, re pisze:

> [...]
    > rutynową kontrolę raz na miesiąc. Problem w tym, że obecnie niewiele
    > więcej niż połowa, to kierowcy pojazdów mechanicznych powyżej pół

    Taka, że teraz z niewinnych ludzi robi się na siłę przestępców.

    Shrek

  • 47. Data: 2017-01-14 18:48:28
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Shrek"

> [...]
    > ---
    > Co za różnica ? I tak ich nie złapią.

    Taka, że teraz z niewinnych ludzi robi się na siłę przestępców.
    W kontrolach wszyscy są przestępcami.

  • 48. Data: 2017-01-15 11:40:12
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    > Ja chcę przejechać przez miasto nieniepokojony. Jak będę potrzebował
    > sprawdzać każdego na alkohol to będzie znaczyło, że zidiociałem tak jak
    > Ty :-)

    Kurczę, co wy takiego robicie, że was cały czas sprawdzają? Jeżdżę
    samochodem od 9 lat i mnie nie sprawdzili na alkohol ani razu. W ogóle
    zostałem zatrzymany przez policję w Polsce tylko jeden raz, bo nadziałem
    się na suszarkę 74/50.

    Piotr

  • 49. Data: 2017-01-15 11:53:35
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 15.01.2017 o 11:40, Uncle Pete pisze:

> [...]
    > samochodem od 9 lat i mnie nie sprawdzili na alkohol ani razu. W ogóle
    > zostałem zatrzymany przez policję w Polsce tylko jeden raz, bo nadziałem

    Genralnie nic. W warszawie po prostu stoją i kontrolują - jak się da to
    każdego, jak nie to tego kto się akurat nawinie, jak poprzedni odjeżadza.

    Na początku jak kupili "świeczki" to wypadało średnio co dwa miechy,
    teraz jakby rzadziej.

    Kiedyś mnie kontorlowali znacznie częściej, bo stali w stałym miejscy w
    korku, a ja zawsze akurat przed nimi skręcałam, więc mogło im się to
    podejrzane wydawać, ale tego nie liczę.

    No i raz "jechałem za wolno", to chłopaki z prewncji się za mną z
    kogutami przejechali i kazali dmuchać - przepuszczałem staruszkę na
    pasach, czego oni akurat nei widzieli, bo dojeżali z boku - jak sobie
    wyjaśniliśmy czemu mieli podejrzenia i czemu akurat rzeczywiści minąłem
    ich 20@50, to się pośmialiśmy i tyle;)

    Shrek

  • 50. Data: 2017-01-15 14:36:55
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Uncle Pete"

> [...]

    samochodem od 9 lat i mnie nie sprawdzili na alkohol ani razu. W ogóle
    zostałem zatrzymany przez policję w Polsce tylko jeden raz, bo nadziałem
    Są po prostu różne rejony