  • 31. Data: 2017-01-13 08:03:59
    Temat: Re: Ch kontrole
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 13.01.2017 o 00:57, kolerek pisze:
    > Użytkownik "Shrek" <...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Czytaj uważnie, powoli, najlepiej kilka razy.
    > Pisałeś, że nie podobają ci się rutynowe kontrole,
    > a ja napisalem : "gdyby nie bylo kontroli".

    Czytaj uważnie - ja nie pisałem, ze jestem przeciw kontrolom jako takim,
    a przeciw limitowi.

    Shrek

  • 32. Data: 2017-01-13 09:16:40
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Friday, January 13, 2017 at 12:58:56 AM UTC+1, kolerek wrote:

    > Czytaj uważnie, powoli, najlepiej kilka razy.
    > Pisałeś, że nie podobają ci się rutynowe kontrole,
    > a ja napisalem : "gdyby nie bylo kontroli".

    Ale to bzdura totalna, raczej nikomu nie chodzi o totalny brak kontroli tylko o nie
    przeprowadzanie tzw, "rutynowych", czy przesiewowych. Czyli zatrzymywanie wszystkich
    jak leci, bo moze ktos sie zlapie.
    Jesli ktos jedzie przepisowo i "normalnie" to nie ma podstaw do jakiejkolwiek
    kontroli i zawracania mu tylka... A jak cos wyglada podejrzanie to wresz jest ich
    obowiazkiem skontrolowac

    WS

  • 33. Data: 2017-01-13 09:37:33
    Temat: Re: Chujki dalej kontrolują trzeźwość kierowców
    Od: robot <a...@o...pl>

    > I bardzo dobrze że kontrolują. Powyżej 1 promila powinno być
    > przestępstwo i obligatoryjna konfiskata narzędzia czyli bryki. A ty
    > lepiej przestań prowadzić po pijaku :)

    Dobrze że się nie wychylasz z szeregu.
    Przepisy są dla szaraczków nie dla arystokracji.

  • 34. Data: 2017-01-13 09:39:43
    Od: "kolerek" <f...@o...pl>

    > ja nie pisałem, ze jestem przeciw kontrolom jako takim, a przeciw
    > limitowi.
    >
    > Shrek

    A pilot samolotu liniowego jaki ma limit na zawartość alkoholu
    w organiźmie podczas pilotowania samolotu ?
    Operator dźwigu ? nawigator statku ?
    Też będziesz za tym, aby zezwolić im na 0,2 prom. ?

  • 35. Data: 2017-01-13 09:43:31
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 13.01.2017 o 09:39, kolerek pisze:

    > A pilot samolotu liniowego jaki ma limit na zawartość alkoholu
    > w organiźmie podczas pilotowania samolotu ?
    > Operator dźwigu ? nawigator statku ?

    A jakie to ma znaczenie?

    > Też będziesz za tym, aby zezwolić im na 0,2 prom. ?

    A pilot ma nosić czapkę, więc kierowca też ma nosić czapkę wsiadając do
    samochodu?

    W praktycznie całym cywilizowanym świecie jest co najmniej 0,5. W
    cywilizacji białego człowieka 0,0 i 0,2 jest zarezerwowane dla byłych
    demoludów. Jesteś homo sovieticus czy potrafisz myśleć samodzielnie?

    Shrek.

  • 36. Data: 2017-01-13 09:49:40
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "kolerek" napisał w wiadomości grup
    [...]
    >A pilot samolotu liniowego jaki ma limit na zawartość alkoholu
    >w organiźmie podczas pilotowania samolotu ?

    zdaje sie, ze nie wolno im pic 24h przed startem, nawet piwa.
    Przepis byc moze starszy niz alkomaty.

    >Operator dźwigu ? nawigator statku ?
    >Też będziesz za tym, aby zezwolić im na 0,2 prom. ?

    A czemu nie ?
    Wypij sobie piwo czy kieliszek wodki i zobacz co potrafisz a czego
    nie.
    Pilotom tez nie zaszkodzi - pare przypadkow pilotow alkoholikow bylo.

    Nawiasem mowiac w naszym prawie te 0.2 promila dozwolone dla
    wszystkich zawodow - tylko piloci maja jakies dodatkowe przepisy :-)

    J.

  • 37. Data: 2017-01-13 10:20:42
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 13 Jan 2017 09:37:33 +0100, robot napisał(a):

    > Przepisy są dla szaraczków nie dla arystokracji.

    Moje gratulacje! Jak na kogoś kto właśnie ukończył przedszkole jesteś
    nadzwyczaj bystry! :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 38. Data: 2017-01-14 13:40:00
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "WS"

> [...]

    jakiejkolwiek kontroli i zawracania mu tylka... A jak cos wyglada
    podejrzanie to wresz jest ich obowiazkiem skontrolowac
    ---
    O to to, ja po prostu chcę sobie spokojnie przez miasto przejechać
    nieniepokojony a czas jaki spędzają na kontrolach drogowych chciałbym by
    przeznaczyli na:
    1. odnalezienie sprawców uszkodzenia mojego samochodu na parkingu
    2. odnalezienie sprawców kradzieży stalowych słupków sprzed garażu
    3. odnalezienie kogoś, kto mi wysypał gruz ze szkłem na wyjeździe z garażu
    ... i wiele wiele innych

    Jak to jest, że na ruch drogowy potrzeba tylu policjantów a w innych
    obszarach jakoś nie ? I skuteczność w tych innych obszarach zerowa jest a
    utrudniają jak mogą zgłoszenie ? Bo tak to policja nie jest do niczego
    potrzebna. Obiboki zwykłe finansowane z naszych podatków z wcześniejszymi
    emeryturami i innymi patologiami społecznymi...

  • 39. Data: 2017-01-14 18:13:33
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Poldek"

    > Kiedy się to bezprawie skończy ?

    Tak ci zależy, żeby się najebać i pojeździć samochodem, czy po prostu
    lubisz jadąc samochodem czuć dreszczyk emocji, czy ten nadjeżdżający z
    przeciwka to trzeźwy, czy właśnie pijany?
    ---
    Ja chcę przejechać przez miasto nieniepokojony. Jak będę potrzebował
    sprawdzać każdego na alkohol to będzie znaczyło, że zidiociałem tak jak Ty
    :-)

  • 40. Data: 2017-01-14 18:15:47
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak"

    > Bezprawie.
    > W prawie jest określona zawartość alkoholu we krwi kierowcy.

    Ale taki zdalny pomiar, byłby tylko wskazówką do zatrzymania i
    skrupulatnej kontroli. Nie lubię państwa policyjnego i nie chcę go.
    Ale taka metoda wyeliminowania pijanych kierowców mi się podoba.
    ---
    Ale nie ma problemu pijanych kierowców, jest problem trzeźwych. Zwykle
    trzeźwi powodują wypadki.