  • Data: 2011-07-08 16:29:54
    Temat: Re: Chrysler Voyager 2.8 CRD - wady
    Od: "dadun" <b...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marek <s...@o...pl> napisał(a):

    > Dzięki serdeczne za tak obszerną odpowiedź :)
    > A TY z jakim masz silnikiem ?
    >
    > 2.5 czy 2.8 ?
    >
    > Czy masz automat ?

    Marku, mam Granda 2.8 z automatem bo inne skrzynie nie wystepowaly z tym
    silnikiem ;), ale znam 2.5 CRD w manualu gdyz w rodzinie takiego ujezdzali
    przez ponad dwa lata ;) do przebiegu ponad 200 tkm i z tego co wiem smiga
    gdzies dalej, a ma juz 9 lat ;) dlatego znajac co to potrafi zdecydowalem sie
    na mojego Granda ;) bo praktycznie to to samo co 2.5, znam wiele osob co ma
    tego typu lodowki ;) i nie jest tak zle, trzeba dbac lub kupic zadbany czasem
    sie zdazaja okazje, choc okazja i samochod uzywany to sa
    raczej dwa wykluczajce sie okreslenia ;)

    w 2.5 CRD polecial nam manual, jakis wodzik, ale nie pamietam co dokladnie no
    i sprzeglo przy okazji no ale gdzie to nie leci ;)

    tarcze i klocki wielkie, a taniocha, tansze niz do toyoty ;)

    mysle, ze jezdzac tak jak zostal zaprojektowany ten pojazd czyli spokojnie
    mozna sie nim dlugo cieszyc,

    aha ogolnie rwa sie przeguby bo motory sa za silne lecz chyba benzyny, mysle
    ze jezdzac z glowa, a nie palac laczki przed kazda
    napotkana dziewczyna na swiatlach problem ten nie wystapi ;)

    ja ostro dawalem w pedal ;) bo do 80 km/h to malo ktora osobowka nadarzy
    i przeguby wytrzymywaly ;), Grand mi pomogl wybudowac kurnik na dzialce ;)
    to nie potrafilem go zepsuc poza wspomnianym sprzeglem... no ale dac malpie
    brzytew ;) heheheh ;) zatem mysle ze czesc usterek wystepuje w mocno
    zmeczonych i zapuszcoznych pojazdach ktore to niby maja 150 tkm, a faktycznie
    ponad 350 i wiecej ;) bo po zadbanym wnetrzu nie poznasz czy ma 60 czy 260 ;)
    ot taki urok tych toczydelek

    i oby to nigdy nie nastapilo:

    http://www.youtube.com/watch?v=-pYa5bPL-IE&feature=r
    elated

    raczej jest bezpieczny wersje zdalnie sterowane, te bez kierowcy z angli
    dostaly max 1,5 gwiazdki ;) no ale auto jest projektowane do naszego ruchu, a
    nie do ichniejszego, stad tez slabiutki wynik

    ogolnie temat rzeka, zarejestruj sie na www.voyagerklub.pl to skarbnica wiedzy
    o Voykach i ich problemach

    aha mimo gabarytu ma tylko 550 kg nosnosci, jak duze kombi ;( no ale to jest
    Van, a nie TurboDaily ;)

    powodzenia
    d.