-
Data: 2011-07-08 15:10:39
Temat: Re: Chrysler Voyager 2.8 CRD - wady
Od: "Marek" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]
Użytkownik "bluedadun" <b...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:iv6jp3$1cp$1@inews.gazeta.pl...
> Marek <s...@o...pl> napisał(a):
>
>> Jakie wady ma to autko z 2005 roku?
>>
>> Czego mam się spodziewać w kwestii wkładania kasy ?
>
>
> Poza kilkoma szczegolami osprzetu i pojemnosci niewiele sie rozni od 2.5
> CRD
> (2.8 to rozwiercony VM z 2,5l),
> - ponoć chimeryczny,
> - padaja wtryski,
> - pada automat w 2.8 bo za slaby jak do calej gamy silnikowej, ale przy
> remoncie sie wstawia mocniejszy walek i daje rade przez kolejne 150-200
> tkm
>
> - leca jak w kazdym Voytku, gumy stabilizatorow - bardziej trwale sa w
> wersjach na EU czyli 2,5/2,8 (choc nie tylko bo byly tez oferowane 3.3 i
> chyba
> 3.8) bo zawieszenie jest INNE bardziej sprezyste i sztywnijsze
>
> dodatkwo koncowki drazkow, swoznie wachaczy czyli na naszych drogach to co
> u
> innych - fabryczny przejezdza ca. 50-60 tkm przez kierowce ktory po prostu
> jezdzi, a nie czai sie przed kazdym dolkiem czy wyrwa w jezdni.
>
> pada termostat, ale kosztuje juz coraz mniej za jakies 200 pln mozna kupic
> (ASO ca. 600-800)
>
> - dla ujadaczy; to nie jest taki termostacik co macie w swych
> astrach/vectrach
> 1.7D za 12 zeta ;)
>
> - ponoc pada kompresorek klimy, ale moze przez zaniedbania i brak czynnik
>
> - czasem czujnik pozycji walu
>
> wersje EU czyli takie ktorej szukasz z Grazu nie rdzewieje jak benzynowe
> odpowiedniki z USA, choc wiem ze 2.5 CRD tez byly robione w Stanach na
> Export
> do EU, ale o blachach sie nie wypowiem bo nie wiem, czy sa lepsze tzw.
> europejskie, czy amerykanskie.
>
> pali tyle ile mu wlejesz od 5.2/100 przy 90 km/h na tempo po lekko
> pagorkowatym terenie (mazowsze), do 7,8-8,0 przy 110 km/h tenze sam teren
> ino
> wiecej wyprzedzen ;), do 10-13 l w warszawskich korkach, gdzie ostatnio
> 1,5 km
> pokonalem w jedyne 55 minut - wislostrada->stadion narodowy ;)
>
>
> spasowanie czesci jak w polonezie ;) ale nic nie puka, nie stuka, moze
> powyzej
> 150 tkm sie wyrobi i zacznie sie telepac wnetrze
>
> ale mimo tych wad siedzi sie wysoko, silniczek mimo, iz to paździerz
> 4-cylindrowy, a nie R5 czy V6 spokojnie mruczy, jak wcisniesz to
> wyprzedzisz,
> 400 km to pikus wsiadasz jedziesz, wysiadzasz, to nie osobowka, ale tez
> nie
> wyscigowka ot taka ladowka dla pana z oponką i jego rodziny ;).
>
> ja sie mnie pytaja jak sie taka lodowka jezdzi to odpowiadam komfort,
> komfort
> i jeszcze raz komfort, dodatkowo w Grandzie jest Stown'N'Go to rewelacja,
> w
> krotkim Voyku sa kapitany, niby wygodniejsze, ale trzeba miec sporo sily
> aby
> je wyjmowac i gdzies miec je zostawiac, oczywiscie wygoda na tych
> chowanych w
> podloge jest 100-razy wieksza niz w nie jednej osobowce klasy sredniej ;)
>
>
> zycze trafienia dobrej sztuki! i kosztow tylko eksploatacyjnych
>
>
> PS. Aha CRD to wloski silnik VM ;), ale mysle ze dosc udany, bo do nowych
> kanciakow tych od 2008 roku, tez wsadzaja te pażdzierze ;) tylko inna
> skrzynia
> 6 biegowa ;) czy 7 ;) a nie 3 + nadbieg i przy 90 km/h masz nie cale 2000
> obr/min
>
>
Dzięki serdeczne za tak obszerną odpowiedź :)
A TY z jakim masz silnikiem ?
2.5 czy 2.8 ?
Czy masz automat ?
Pozdrawiam
Marek
Następne wpisy z tego wątku
- 08.07.11 16:29 dadun
- 08.07.11 16:32
Najnowsze wątki z tej grupy
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
- Test - nie czytać
- Nowa ładowarka Moya a Twizy -)
- Pomoc dla Filipa ;)
- znowu kradno i sie nie dzielo
- Zieloni oszuchiści
- Zniknął list gończy za "Frogiem". Frog się nam odnalazł?
- zawsze parkuj tyłem do ulicy
- nie będzie naprawy pod blokiem?
- korytarz zycia
Najnowsze wątki
- 2025-02-01 Śmierć mózgu a narządy do pobrania
- 2025-01-31 A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- 2025-01-31 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-01-31 Łódź => Programista NodeJS <=
- 2025-01-31 Wrocław => Senior SAP Support Consultant (SD) <=
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => iOS Developer (Swift experience) <=
- 2025-01-31 Kraków => UX Designer <=
- 2025-01-31 Warszawa => Data Engineer (Tech Leader) <=
- 2025-01-31 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-01-31 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-01-31 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-01-31 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2025-01-31 Warszawa => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2025-01-31 Gdańsk => Programista Full Stack .Net <=