  • 21. Data: 2009-08-14 10:03:46
    Temat: Re: Chory photoshop
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-08-14 09:27:45 +0200, "...::QRT::..." <n...@...mejla> said:

    > to np to bardzo bezczelny plagiat. Az wstyd.

    To bardzo poważny zarzut. Oczywiście masz na to bezsprzeczne dowody?

    de Fresz

  • 22. Data: 2009-08-14 10:11:47
    Od: "...::QRT::..." <n...@...mejla>

    Dnia Fri, 14 Aug 2009 12:03:46 +0200, de Fresz napisał(a):

    > To bardzo poważny zarzut. Oczywiście masz na to bezsprzeczne dowody?

    oczywiscie nie mam, oczywiscie to valve mogło zerżnąć, oczywiscie mógł to
    być także zwykły przypadek.
    Jednak pomimo tych wszystkich wątpliwości pozwolisz iż pozostanę przy
    swojej opini. Mimo wszystko.

  • 23. Data: 2009-08-14 10:15:21

    > To bardzo poważny zarzut. Oczywiście masz na to bezsprzeczne dowody?

    Sorki - zerknąłem na profil tego człeka na deviancie i faktycznie sam tytuł
    pracy dowodzi iż jest to inspiracja której sie wcale nie wypiera.