  • 1. Data: 2012-07-17 21:12:59
    Temat: Chorwacja - tani internet?
    Od: Sławek Owoc <s...@g...usunto.com>

    Witam

    Czy wrócil ktos niedawno z Chorwacji i moze powiedziec jaki prepaid warto
    kupic zeby miec 1-2GB transferu za rozsadne pieniadze i z zasiegiem czegos
    wiecej niz Edge?

    Jak tam wyglada dostepnosc darmowych hotspotow WiFi - potrzebuje od czasu do
    czasu zadzwonic przez VoIPa.

    Pozdrawiam
    SLawek

  • 2. Data: 2012-07-17 21:26:24
    Temat: Re: Chorwacja - tani internet?
    Od: ZS <a...@w...pl>

    W dniu 2012-07-17 21:12, Sławek Owoc pisze:
    > wyglada dostepnosc darmowych hotspotow WiFi - potrzebuje od czasu do
    > czasu zadzwonic przez VoIPa.
    Rok temu za 10 kun był starter tmobile z 500mb (trzeba w punkcie kupić
    dać paszport bo trzeba było się zarejestrować), zawsze można kupić dwa
    albo więcej:) (ustawienia sobie w Polsce poszukaj choć ja miałem AVILE i
    pogrzebał pan w necie i mi skonfigurował (potem tylko przeniosłem na
    modem ustawienia)
    Hotspoty w miastach bez problemów w restauracjach najczęściej. Szliśmy
    na lody i od razu voipa do wszystkich:)

  • 3. Data: 2012-07-18 02:22:03
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    ZS <a...@w...pl> wrote:
    > Rok temu za 10 kun był starter tmobile z 500mb (trzeba w punkcie kupić
    > dać paszport bo trzeba było się zarejestrować), zawsze można kupić dwa albo
    więcej:)

    Teraz 20 HRK.
    www.visitingcroatia.info

  • 4. Data: 2012-07-31 23:51:55
    Od: Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Tue, 17 Jul 2012 21:12:59 +0200, Sławek Owoc napisał(a):

    > Czy wrócil ktos niedawno z Chorwacji i moze powiedziec jaki prepaid warto
    > kupic zeby miec 1-2GB transferu za rozsadne pieniadze

    http://wiki.bez-kabli.pl/index.php?title=Oferty_mobi
    lnego_dost%C4%99pu_do_internetu_za_granic%C4%85#Chor
    wacja

    > i z zasiegiem czegos
    > wiecej niz Edge?

    Prawie na całym wybrzeżu jest HSPA.

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 5. Data: 2012-07-31 23:58:01
    Od: Chris94 <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Tue, 17 Jul 2012 21:26:24 +0200, ZS napisał(a):

    > Rok temu za 10 kun był starter tmobile z 500mb (trzeba w punkcie kupić
    > dać paszport bo trzeba było się zarejestrować)

    Starter w Chorwacji nigdy nie kosztował mniej niż 20 kuna.