    Date: Fri, 19 Aug 2011 17:38:45 +0200
    From: Szymon Machel <s...@i...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Chopper dla grubasa

    On 2011-08-19 16:14, Yogi(n) wrote:

    > Dziękuję wszystkim za uwagi. Jak rozumiem, Drag Star 1100 i VN 1500 (a
    > co z hondy lub suzuki będzie odpowiednikiem rozmiarowym?) - z tego co
    > znalazłem na allegro i otomoto to ceny zaczynają się w okolicach 10 ale
    > coś wartego uwagi zaczyna się w okolicy 20 tysi. Czy są jakieś serwisy,
    > gdzie warto szukać (bo zakładam, że na allegro czy otomoto to jednak
    > zbut duże ryzyko trafienia na padakę). A może ktoś zna jakiegoś
    > "sprowadzacza", którego może polecić? Forum, gdzie można kupić od
    > pasjonata? Pomóżcie proszę, bo google wyrzuca mnóstwo, ale nic konkretnego.

    Zależy z jakiej części naszego kraju jesteś.
    W Trzebini jest Vent. Mają nawet ciekawe propozycje.
    I chyba lubią cruisery :)Sprowadzają je z Ameryki.
    A może jakiś turystyk by Cię zainteresował?
    W zeszłym roku zrobiłem prawko A. Po 50 roku życia :)
    I zakupiłem turystyka XJ 900. Mówili, że za ciężki, za mocny na pierwszy
    moto.
    W tym roku objechałem trochę Europy: Alpy Julijskie, Dolomity,
    Chorwację, Alpy Austriackie (oczywiście Grossglocknerstrasse też).
    Wcale nie za duży i nie za mocny. Nawet trochę mi momentu brakowało.
    Ale jak chcesz cruisera to faktycznie powyżej "litra".
    Chyba, że Suzuki "Volusia". Jest to 800 ale jak jest na wtrysku
    to nawet się porusza (próbowałem). Znajoma objechała nim Grecję i
    Skandynawię. Czyli się da.

    powodzenia
    Szymon